2015年8月13日 星期四

第2屆家電‧家品‧博覽【香港名牌薈萃】PRE TOUR


由香港貿易發展局(香港貿發局)舉辦的第26屆美食博覽、第2屆家電家品博覽、第7屆香港國際茶展,以及第14屆國際現代化中醫藥及健康產品展覽會暨會議,由今日8月13日起至 17日(一連 5日) 在香港會議展覽中心同期舉行。今次多謝【香港名牌薈萃】邀請我參加今次【家電.家品.博覽】的 pre tour﹗等我可以攞到第一手資料,再同大家分享﹗

香港名牌薈萃由 4個香港品牌組成,包括: 雅芳婷﹑德國寶﹑建樂士﹑寶富麗。

德國寶

一入會場就會見到德國寶的 counter,仲有大量肥媽的海報﹗

之前睇肥媽的食平 3D,已經好想買﹗

我都試用咗呢部 "韓式光波燒烤爐"﹗係屋企都可以食韓式燒烤,都幾好玩﹗

哈哈...好搞笑...咁影影到好似我是肥媽瑪利亞﹗

仲有 b duck 公仔的小家電,真是好 cute呀﹗煮早餐都煮得開心啲﹗

雅芳婷


聽職員講,呢款【摩登絲】是佢地力推產品﹗採用的優質纖維ProModal®,是源自奧地利的純樹木纖維,配以精湛的紡織和先進的印染技術,就成為「棉花價錢,真絲享受」的高級床上用品。絲賞新篇™系列不但柔滑如絲,其纖維還比真絲更幼細,水份更豐盈,最重要是其輕鬆洗滌打理的特性,比真絲更符合可持續使用原則,讓您有如睡在雲端般溫柔舒適。

嘩哈哈﹗我呢啲精明媽媽...睇完價錢牌...唔記得影下 products﹗
 

呢款雅芳婷抗菌連心冷氣被,採用雅芳婷專利"連心®扣"設計。優質全棉印花布面及羽棉填充料精製的抗菌連心冷氣被除了抗菌防蟎之餘,更可利用連心扣加減被芯適合不同溫度需求。呵呵呵﹗我屋企都用梗﹗(零售價:$400-$480  |  激筍試用價:$199起)

嘩﹗我好鍾意SET麥嘜﹗不過 PER TOUR未有得買﹗


寶富麗

寶富麗今次有推出 $1優惠﹗每日 5套﹗一定會成為搶購的對象﹗


寶富麗主要業務是床褥﹑梳化同訂製家俬﹗今次好多床褥﹑梳化都低至半價﹗







呢個細細地好岩我﹗不過又係個句...pre tour...有得睇...無得買﹗

原來仲有法拉利同林寶堅尼單車﹗

建樂士

我地香港人唔係好識呢個香港牌子,因為佢主要是賣比外國,好多外國的酒店都有用佢地的水煲架﹗



我見佢啲煲都好好鋼水﹗
柿型煲身使蒸氣持續在煲內流轉,保存食物營養。三層複合底,產品受熱快,傳熱均勻,可有效鎖住熱量。煲蓋排氣孔,可隨時調節,以配合所需的煮食速度。不滴水煲邊,倒水流暢。價錢唔貴呀﹗都是大約 $120-470﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...