2015年8月10日 星期一

型出個未來- 小丸子篇

 

上個月帶小丸子去 Ken Sir度做【型出個未來】的評估,即是學習型的評估 (視覺/ 聽覺/ 手動觸覺)。其實之前大頭妹都有做過 (舊blog重溫: 型出個未來- 大頭妹篇),我覺得對我教大頭妹好有幫助,所以都幫小丸子再做﹗以我的 "觀察",都知小丸子是 "手動觸覺學習型",不過都是比專家做評估,而且我都想知道多啲教導手動觸覺學習型的小朋友要注意的地方﹗

今次收到小丸子的評估報告,我果然無估錯,佢真是手動觸覺型,而且都幾大比數,有成 40%,其如是 33%聽覺,27%視覺。佢同大頭妹差不多是相反,大頭妹是聽覺 >視覺> 手動觸覺,所以教佢地 2個,基本上要用完全唔同的方法,例如認字,大頭妹可以坐定定睇下讀下字卡就ok,小丸子就唔可以坐定定學,難怪小丸子有另一個外號叫 "文肓丸",因為我用返教家姐個套教佢,根本就唔 work﹗

Ken Sir話 40%係好大比數,上小學前都唔洗做多次,應該只會有增無減﹗佢話小丸子是手動觸覺 + 聽覺,比人的感覺會是活潑﹑好動,呢類小朋友亦比較易適應新環境﹗家長就要注意小朋友的管教,因為活潑同百厭只是一線之差﹗要教識佢 "規矩" ﹗呢樣我真是要留意,我育兒一直比較 free style,但大頭妹天生就是一講就聽,之後仲會記住,佢係一個十分守規矩,自律的小朋友,我用返呢個方法對小丸子,原來未必是好事﹗

其實另外都有問下 Ken Sir 係揀學校上要留意的地方,例如應該揀傳統的天主教學校,等老師要佢坐定定,一或活動教學。Ken Sir話其實非傳統會較合適,因為如果小朋友萬一真是 "適應" 唔到,返學好可能會唔開心﹗不過有宗教 background 的對小朋友 "管教" 又有一定的幫助,如果適應到,可能會 "變返" 個乖孩子﹗依家都升K1,其實都唔到我地揀,K2可以轉校/ 插班的機會少之有少,其實都是 plan 下小學﹗不過 Ken Sir 話我 2個囡,應該好難讀同一間小學﹗

另外就是專注力,手動觸覺型的小朋友,專注力會比較弱,聽覺學習型都是,即是小丸子 "中" 晒 2樣,所以一定要努力陪養小丸子的專注力﹗呢樣野之前都有同 playgroup 的 Miss Ho傾過,佢覺得小丸子又未到專注力不足,佢對有興趣的活動有足夠的專注力,例如當年小丸子細個,好鍾意 "入錢",可以自己坐係度玩好耐﹗我都要諗下辦法,去訓練小丸子的專注力﹗Ken Sir 有話過,一個有規律的日常生活,都會有幫助﹗

手動觸覺型鍾意 "落手落腳",咁你以後就做多啲 copy book啦﹗

大家 like 咗我地的 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...