2015年8月18日 星期二

大頭小丸暑期班


今個暑假,一開始就去咗東京旅行,之後又去咗爺爺嫲嫲屋企住咗成星期﹗真是玩得好開心,所以媽媽我一早已經幫佢地 plan 定中段上返 2星期的暑期班,最後 2星期就收拾心情返學﹗做埋啲暑期作業﹗再 prepare 升 K3的課程﹗

今年大頭妹無返自己幼稚園的暑期班啦﹗因為時間唔夾﹗我同佢同小丸子都報咗屋企附近的間國際幼稚園,規模不大,我貪佢全英文,學費又唔係費,$1200/一星期,每日 9AM-12PM (3小時)﹗

小丸子的作品﹗



我見小丸子真是有整真的 FRUIT SALAD,仲拎咗少少返屋企﹗個個星期不停同我講 I make fruit salad﹗



大頭妹的作品﹗


大頭妹話老師帶佢地去留下睇樹,再講下環保,都幾活動教學﹗


佢地 2個都話上得好開心﹗下年應該都會再幫佢地報﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...