2015年8月3日 星期一

小丸子PN小總結 (PN下學期評估)


做完大頭妹 K2 小總結都唔少得小丸子嘅﹗

今個學期都見小丸子有進步,日日比我問佢專唔專心,有冇聽老師話,問都問到佢煩﹗佢就話自己有專心囉﹗其實我以為咁細的小朋友唔會識,不過我見佢又答得我好認真,又話自己之前真是無專心,依家有專心,雖然有時都有唔專心,又話自己好乖無打人,無推人,會排隊,會食晒茶點﹗講到似層層﹗

其實依家係小丸子面前講野要好小心﹗個日收到成績表,我奶奶問我點呀?我答奶奶 "緊係唔高分啦﹗",小丸子即刻好大反應,話自己好高分,話自己有乖﹗到過 2日收到大頭妹的成績表,因為大頭妹攞到操行獎,我讚大頭妹乖,佢即時又話自己都乖,然後即刻喊﹗我見到都心痛,不過佢的確唔夠家姐乖喎﹗係呀﹗小孩不比較﹗但我都是直話直說﹗唔通家姐乖都唔讚?﹗阿妹唔叻都要搵啲野讚下(其實我都有)?﹗總之做人阿媽講野真是要好小心﹗﹗﹗

今次大部份 2分,少少 3分,少少1分,無4分 (1分最高分)。其實都算唔錯﹗有進步﹗坐唔定的小朋友,一定唔會高分﹗

小丸子學校好好,有做一本 "成長集"﹗(其實大頭妹的一間都有)

不過佢地有一頁,全部是小朋友的手指畫﹗
要 60個小朋友一齊做手指畫相信唔容易﹗
指指畫上面再畫返小朋友的樣﹗﹗﹗
相信老師花咗好多心機做﹗真是好多謝老師﹗

食茶點時又真係好開心喎﹗

做手工時都幾認真 (睇落)﹗

9月k1,小丸子都會原校直升,不過因為學校重建,要暫時搬去炮台山新校舍,之後 K3前都應該都搬唔返去長康街的新校舍啦﹗真是有少少可惜﹗媽媽一定會記住每日帶你返學走過嘅呢段路﹗ K1開始就坐校車啦﹗之前帶你返學雖然覺得好辛苦,到下學期唔洗帶,又覺得好唔捨得,好唔捨得每日同你共處的時光,同你談天說地的 30多分鐘﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...