2015年8月25日 星期二

產品試用:Whirlpool美の慢磨機+速製雪條機


多謝 Whirlpool 的 PR姐姐,我地今次有得試用Whirlpool美の慢磨機+速製雪條機﹗呢部 Whirlpool美の慢磨機真是有好多功能,佢可以磨果汁﹑豆漿﹑仲可以整蔬果面膜﹗配合 Whirlpool速製雪條機,仲可以自製新鮮果汁雪條﹗

Whirlpool美の慢磨機以55轉低速螺旋壓榨技術,可以榨取更多果汁,最重要是可以保留蔬果中天然新鮮精華,更同時保留蔬果營養成分,令果汁更多汁更濃郁豐富﹗而且佢仲識得自動分隔果汁及果肉,果汁和果渣仲可以製作食物和面膜﹗

我地今次試整芒果士多啤梨益力多雪條!
材料:台灣愛文芒 1個,士多啤梨 1碗,益力多 2支

大頭妹幫手切芒果。

小丸子一如以往,幫手偷食!佢唔搞搞震,我當幫忙架啦﹗

預備好材料,可以開始整啦!



完成啦﹗2個傻妹勁開心﹗

1個台灣愛文芒 +1碗士多啤梨 +1支益力多,
大約有 500ml的果汁,夠整 3支雪條有多架啦﹗
我地即刻都飲咗 1小杯﹗真是好好味﹗
果汁打得好滑,就算有士多啤梨,都完全飲唔到士多啤梨的粒粒﹗

小丸子第一個試飮,唔好咁快飮晒,仲要整雪條架!


7分鐘速製雪條,真是好神奇,起初我以為係用電,
原來是成部機放入冰箱 24小時預冷,再拎出嚟整雪條﹗
自己鍾意用咩果汁得可以,自選食材,親自炮製,健康無添加。

好緊張!第一次整,唔知成唔成功!
將果汁倒入預雪了24小時的速製雪條機,等7-10分鐘就食得!




登登﹗得咗﹗真是好神奇呀﹗

哈哈﹗2個囡瞓咗,不過我唔等佢 2個啦﹗我即時試食﹗好好味呀﹗

如果大家對產品有興趣,可以去佢地的網頁睇下﹗
速製雪條機: https://www.whirlpool.com.hk/product/detail/pm009



大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...