2015年9月29日 星期二

大頭妹學琴4個月進度 (5y3m)


其實我自己唔識彈琴,細個學過年幾呱,都無考級﹗依家寫大頭妹學琴的進度,其實我都唔知寫咩架﹗不過都覺得要 keep 返寫下大頭妹學琴的進度,應該會慢慢見到佢有進步嘅﹗上次講過,我地學咗 3個月,就走去參加學校的音樂表演,之後彈琴好似進步咗﹗雖然仍然是 "龜速",不過都算做快咗﹗

屋企未有琴,依家一星期去琴行練 2-3次琴,其實唔夠架,一時時可以彈返晒上一堂學的,所以覺得最近的進度慢咗﹗依家叫咗朋友幫我搵個二手琴,因為之前睇琴,越睇越貴,最後都是決定,買部平平地,係屋企練習用住先,始終有小丸子,如果買部貴的,比小丸子打爆咗,我都唔知打唔打返爆佢好 (哈哈)﹗等大頭妹學到咁上下,小丸子又大個啲先一次過買部靚靚地架啦﹗

 依家有時練琴都會帶埋小丸子去,佢依家未有得學,就話好想學囉﹗不過佢都唔聽人講,未係可以學的時候﹗

hahah...少有彈一啲我識的歌,但又唔係兒歌﹗大家 "慢慢" 欣賞...因為...真是彈得好慢﹗




大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗




3 則留言:

  1. 叻叻~~買琴容易, 揾位放難, 我諗爆頭都揾唔到位放.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都要掉咗張餐枱先有位放,不過都無辦法,係香港咁細的居住環境,我睇唔到我短期內可以買大啲間屋,又放到大餐枱,又放到琴囉﹗

      刪除
  2. 買數碼電子鋼琴啦,又平又慳位,我覺得手感都差不多

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...