2015年10月29日 星期四

大頭妹小丸子【Mathconcept進度】



2個上 Mathconcept 都上咗一個月有多,最近都收到老師電話講返 2個的進度啦﹗

先講下小丸子啦﹗佢今次叻叻呀﹗我很少收電話老師是讚佢架﹗嗱嗱嗱...媽咪這樣說真是不太好 (笑)﹗老師話小丸子比剛剛開始的時候專心,最初只可以坐大約 30分鐘,之後就會開始周身郁﹗最近都頂到落堂前 5分鐘 (呵呵...進步了啦)﹗另外是聽 instruction 進步了,之前不是太聽講,老師有老師講,佢有佢自己做,最近就會聽完老師講再做。頭幾堂都是油顏色多,現在開始寫下數字啦﹗

到大頭妹啦﹗其實之前都是我教大頭妹的,所以有時方法可能不是太有效率,現在老師要再慢慢調整一下﹗例如之前我都是教大頭妹 "show hand" 拎晒啲手指出來數加減數,現在老師會教大頭妹用 "number before/ after" 的方法去做,咁多過 10的加減數,都會容易啲計到 (唔洗借埋腳趾...哈哈哈)。另外,老師都有建議我地係屋企做多啲 "口頭練習",例如數下 5-10-15-20,2-4-6-8-10之類,都會有幫助 (考小一唔比筆試,好多時都要開答問題,所以口頭練習都重要,呢點我完全同意啦)﹗下個月開始會教時鐘,學睇時間﹗

我其實都幾 "意外",我估唔到小丸子會識做這類型的功課﹗
好似這一頁是要圈出圖中的數量﹗
雖然只是 0 同 1,不過佢真是做岩晒﹗

眼仔碌碌...幾精靈﹗

這個圈 1-5 以內的數,小丸子都自己識做﹗

有填顏色的功課﹗

上了一個多月,現在寫字比之前進步了﹗已經可以比較控制到支筆﹗

大頭妹就開始學 +/- 混合,唔係一條算式 +/- 混合﹗
是一頁10條數入面,有加又有減,
等小朋友學自己睇算式﹗

依家進位/ 借位都難唔到大頭妹啦﹗
我唔要求佢學到乘數/ 份數,K3 學識基本雙位加減,已經好足夠了﹗


Mathconcept Learning Centre:
地址: 太古康怡廣場辦公大樓(康怡學林)5 樓 506 室
電話: 2535-6161
Facebook:https://www.facebook.com/MathConceptEducation


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...