2015年11月19日 星期四

香港迪士尼樂園10周年「A Happily Ever After Christmas」盛演


2015年 11月16日 (星期一)

今年好開心,再次獲得迪士尼的邀請,參加香港迪士尼樂園10周年「A Happily Ever After Christmas」盛演﹗今年可能因為是 10周年,場內真是星光熠熠,仲有勁多外國的傳媒﹗

今日岩岩大頭妹同小丸子的幼稚園放假,我本來都已經請咗假,時間真是岩岩好呢﹗一早 11:30就出門口,1:00 已經到迪士尼啦﹗估唔到係無約實的情況,我地竟然同朗朗一家一班車到迪士尼﹗要趕係 1:00 入場,因為我地要睇全新迪士尼音樂劇 《迪士尼魔法書房》,今日是公開首映呢﹗

排隊入場時,大頭妹問我地係咪 blogger?﹗估唔到佢識讀喎﹗


全新迪士尼音樂劇 《迪士尼魔法書房》真是好精彩,故事主要是圍繞米奇同高飛幫 OLAF 返返入故事書,中間會穿越不同的迪士尼故事,包括:《小泰山》、《小魚仙》、《魔髮奇緣》、《勇敢傳說之幻險森林》、《阿拉丁》、《公主與青蛙,最後當然就是幫 OLAF 返返入去 《FROZEN》 的故事入面啦﹗


謝幕﹗

睇完音樂劇,我地就去食 LUNCH啦﹗大頭妹又話要食火箭餐廳﹗
岩岩 MANCENT 一家都到,可以一齊 LUNCH﹗

食飽飽就出動去玩啦﹗先玩巴斯光年﹑再玩馳車天地﹗

開始換晒聖誕節佈置啦﹗

6:45 係美國小鎮大街會有《魔雪奇緣》聖誕大街閃雪亮燈禮﹗有 ELSA 同 ANNA 的表演啦﹗


亮燈嘅一刻真是好靚﹗

投影效果令美國小鎮大街變成 FROZEN 入面的小鎮﹗

仲有飄雪的效果﹗小朋友就最開心啦﹗

ELSA 出場的片段﹗


之後就急急腳趕過城堡個邊等睇煙花啦﹗加入全新城堡投影效果嘅『星夢奇緣』煙花表演,真是非常精彩﹗

估唔到原來今日有謝安琪做特別表演嘉賓,現場唱出由著名填詞人林夕和音樂人趙增熹聯手打造的迪士尼樂園10周年主題曲 『Happily Ever After』﹗

一開始有香港迪士尼樂園10周年的投影﹗

煙花真是超勁靚﹗不過我要抱住 2 個囡睇,所以影唔到相,又拍唔到片﹗開頭拍咗少少﹗會有少少震,我單手抱住小丸子,用左手影嘅﹗之後要抱埋大頭妹就無得影啦﹗大家自己入場睇啦﹗真是好值得睇﹗


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...