2015年11月2日 星期一

BLOGGER EVENT【SK II 限量版 WINGS OF CHANGE 神仙水】


今日去了 SKII 的 event,我呢個媽媽 blogger 久不久都會化身 beauty blogger,去見識下依家市場最新的美容資訊,雖然做咗媽媽,都唔可以唔理自己的外表嘛﹗原來 SK II 推出咗 2015 限量版 WINGS OF CHANGE 神仙水限量版及禮盒﹗我仲 PREVIEW 咗好多聖誕節限量套裝,11月1日起在 SK II 專櫃開始發售啦﹗﹗﹗

今日個會場佈置得好靚﹗

紅蝴蝶代表勇氣﹗$1280/ 230ML﹗

粉蝴蝶代表鼓勵﹗$1280/ 230ML﹗

藍蜂鳥代表堅持﹗$1280/ 230ML﹗

哈哈,影咗張靚相,影的時候,攝影師哥哥(可能是弟弟...)叫我收腹 (哭)!

大會好貼心,仲預備了靚靚的tea set!

我有得率先睇下嚟梗會出的聖誕節set啦!真是好吸引呢!價錢都會好吸引!

有皇牌神仙水set,$540!有齊 SK II 75ML﹑護膚面膜 1片﹑嫩膚清瑩露 30ML﹑凈肌護膚潔面乳 20G,可以話係試用 SK II 的入門版﹗

R.N.A. POWER奇跡禮盒 $2250,包括: R.N.A.彈性再生精華 50ML﹑立體緊緻精華霜 80G﹑護膚精華素 30ML,全方位緊緻肌膚﹗

大鄉里的我其實是第一次見呢條金色包裝的Premium line!呢套 SK II LXP 極致奢華尊寵套裝 $6600,包括: 活膚舒緩露 200G﹑金鑽極致再生護膚精華 215ml﹑金鑽極致再生精華 50ml﹑金鑽極致再生眼霜 15g﹑金鑽極致再生霜 50g。

仲有 SK II 環采鑽白禮盒 $2810,包括: 紅蝴蝶限量版神仙水 230ML﹑升級環彩鑽白精華 50ML﹑環采鑽白修護霜 EX 50G。

當然唔少得男士系列!岩晒好似阿旺咁貪靚的男生!SK II 男士活力能奇跡套裝 $2320。

最後多謝SKII送我最新的 SK II 2015限量版 WINGS OF CHANGE神仙水啦!




1 則留言:

  1. Hi, I live in the US and would like to buy the SKII package for my wife. Can I order online? Will SKII ship my orders to the US? Thank you in advance.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...