2015年12月26日 星期六

中山紀念公園@20151226



今次想介紹一下港島區的野餐聖地 - 中山紀念公園﹗我好鍾意帶小朋友去野餐,因為我好鍾意靚靚的野餐盒,哈哈,講笑講笑,因為我好鍾意比小朋友接觸一下大自然,而且我其實好贊成小朋友應該『平有平養』,我都希望可以發掘多啲唔洗用太多錢,但小朋友又鍾意的活動﹗

中山紀念公園係西營盤東邊街北,佔地約4.1公頃,公園的主要設施包括1個七人足球場(人造草)和2個籃球場,仲有一個大草地,同埋公園,旁邊就是中山紀念公園體育館,小朋友要去洗手間都好方便 (其實我去郊外,最怕要帶小朋友去洗手間),所以呢度真是好岩小朋友玩架,地點又方便,無論自己揸車,定坐地鐵都可以﹗

聖誕節約了小丸子的同學來個 picnic party,每個家長負責預備少少食物,我地整菠蘿腸仔,又易整,小朋友又鍾意食,不過今次發現原來好多大人都鍾意食,因為大個咗都好少會食,特別珍貴。

另外有家長帶了壽司﹑cupcakes﹑生果,真是好豐富呢﹗

大頭妹好鍾意食菠蘿腸仔啦﹗

小丸子見到靚靚 cupcakes,即刻又食啦﹗

小丸子永遠都唔會執書,邊度有野食,邊度就會見到佢﹗

食飽飽呢﹗中山紀念公園草地的另一邊仲有一個公園,小朋友又可以玩餐飽啦﹗

公園的範圍唔算大,不過夠小朋友玩啦﹗

一齊坐火車﹗

哈哈﹗找亮點﹗
(答案: 腳離地,佢實在太多精力﹗)

回帶返返去早上,教埋大家整菠蘿腸仔﹗我見好多媽媽話唔識整,其實好簡單,我知有人會買罐頭腸仔,完全唔洗煮,不過其實都可以買我地平時食的打邊爐芝士腸,有款是蜜糖雞尾腸,好似打邊爐咁煮完,拎返出嚟放涼,用顏色牙籤將菠蘿同腸仔拮埋就 ok啦﹗


菠蘿可以一開 6/8都ok,小朋友食就8啦,容易啲食。

另外仲整咗個新雜果沙津,有蘋果﹑芒果﹑奇異果﹑士多啤梨﹑火龍果﹗

溫馨題示: 其實香港唔係太多公園適合野餐,而且每個公園,就算都是康文署,其實都有唔同規則,就好似比唔比用帳篷,所以去野餐,除咗帳篷,最好都帶定野餐蓆。

交通: 西營盤港鐵站 A2出口
中山紀念公園: http://www.lcsd.gov.hk/tc/parks/sysmp/index.html

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...