2016年2月11日 星期四

大頭小丸第一次商場表演@20160131



 2016年1月31日 (星期日)

今日大頭妹小丸子的芭蕾舞學校有表演,地點是馬鞍山廣場。哈哈,我地之前未試過商場表演,所以老師問我有冇興趣比大頭妹小丸子參加的時候,我都話參加。 1月開始,就要每星期再上多一堂表演練習班,連埋恆常班,星期六由 3:00 跳到 7:00,中間有一個小時的 break,可以食個下午茶補充體力﹗其實今次佢地返屋企無跳比我睇,我事前都唔知佢地表演什麼,所以特別期待。

我真是唔識幫小丸子紮 "計",要勞煩老師幫手啦﹗我就企旁邊偷下師,希望下次紮到啦﹗

唉...阿旺都未試過幫我落妝呀?﹗我個時睇 "我可能不會愛你",問佢點解唔會好似 "李大仁" 咁幫我落妝,佢反問我男人點解會識落妝?﹗係囉?﹗咁點解對住個囡又識既?﹗

完成啦﹗

哈哈﹗睇小丸子幾得戚?﹗

11:00集合,大約 12:30上台 rehearsal ,1:30再集合,2:30正式表演﹗

佢地 rehearsal,我地就四圍睇下有咩食,因為一陣只有 1小時食飯,要先搵定餐廳啦﹗馬鞍山廣場都幾多野食喎,我地見凍凍地,揀咗間有烏東食既,等佢地暖下﹗

大阪王將

我覺得食物都ok喎,價錢唔算貴,都多選擇﹗

阿旺點了咖哩豬扒飯,個麵豉湯好香,阿旺就話覺得豬扒太瘦,哈哈,豬扒唔係即係肥咩?﹗個白飯都好好味﹗

我點了牛油粟米拉麵,個湯底都唔錯﹗

另外加 $23 有一客餃子加飲品﹗

大頭小丸的牛肉烏東,點知...佢地今日,一個話要食飯,一個想食我個拉麵...

食飽飽就再集合啦﹗哈哈...我無化妝...所以加晒 soft...

今日仲有 "龍震天" 講猴年運程,仲有李施樺做嘉賓﹗

終於到我地上台啦﹗



原來是跳 "迎春花"﹗好有新年氣氛喎﹗

最後仲有大合照...hahah...阿旺好羨慕 2個女有得同李施樺合照囉﹗

呢張係學校 Facebook download,不過唔係太清﹗

哈哈...我覺得大頭妹跳得不錯,小丸子就跳得...粗魯啲囉﹗睇嚟佢適合打功夫多啲﹗哈哈哈﹗


崔藹璇芭蕾舞學校: http://www.dcballet.com/

大家 like 咗我地 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...