2016年2月3日 星期三

蒸水蛋 (附食譜)

唉﹗新工人姐姐 no show,即是我地自己煮飯做家務的日子要繼續啦﹗其實我真是發覺,我地自己打理返頭家之後,2個囡又肥肥白白咗,間屋又整齊咗,夜晚餐餸都好味咗﹗

今日到我放假湊女,2餸 1湯﹗煮了薯仔紅蘿白雞翼﹑蒸水蛋﹑准山蓮子北旗黨蔘湯﹗

超好味﹗專登煎得啲雞翼香啲再炆,炆出嚟好惹味﹗

蒸水蛋,之前都講過,自從唔係用灣仔個火,就蒸唔返鏡面。最近自己煮得多,大頭妹又鍾意食蒸水蛋,終於比我蒸返個鏡面,火力的控制真是好緊要﹗

因為小丸子好鍾意食蓮子,所以放咗好多,煲湯變成深啡色﹗另外我用 20cm LC,放咗 $40肉,個湯真是甜到暈﹗

蒸水蛋
材料: 
2隻雞蛋/ 雞湯 150-200ML (用咗雞湯就咩調味都唔洗架啦﹗)

做法 :
1. 雞蛋同雞湯最好都是室溫﹗
2. 於鑊中煲水,先發打雞蛋,盡量唔好打到起晒泡。又或者分開蛋白同蛋黃,只打蛋黃,再加返埋一齊,混合就好了。
3. 加入雞湯混合。
4. 要求好高的話,可以過一次 "西" 先放入碟。放入鑊蒸之前,記得要抹乾鑊蓋的倒汗水。
5. 大火蒸 7分半鐘。



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...