2016年2月24日 星期三

大頭妹【我的志願】



最近同大頭妹傾計,問下佢大個想做咩?﹗小朋友真是好得意,答案好出人意表。

我: 你大個想做咩?﹗做警察?﹗
大: 我唔敢捉壞人呀...

我: 做消防員?﹗
大: 我驚燒親自己喎...

我: (救命...你份人咁船頭驚鬼,船尾驚賊?﹗) 做醫生?
大: 我唔敢伸隻手入個人度呀﹗(佢意思是做手術)

我: 咁護士啦?﹗
大: 一樣要伸手入人度啦?﹗
我: 點會呀?﹗
大: 要呀﹗生bb要拎個bb出嚟。

我: (唉...無言...)
大: 媽咪,做老師係唔係寫黑板啲字全部都唔可以錯架?﹗
我: (完全無言...)

大: 我想做環保工作,教人 recycle,同埋唔好亂丟垃圾個啲﹗
我: 哦﹗好好喎﹗ (心諗...搵唔到食喎女...不過起碼諗到一樣好過無啦...)


大家 like 咗我地 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

3 則留言:

  1. 大頭妹係環保人士O黎喎, 之前做手工又係!

    回覆刪除
  2. 係呀﹗佢係屋企都會睇實我地,要做好recycle 架﹗

    回覆刪除
  3. 哈哈, 睇完呢篇覺得好好笑, 咁細個已經有RECYCLE 的概念真係好好啊!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...