2016年2月4日 星期四

小丸子 K1上學期總結

今次是小丸子轉校之後的第一次家長日,不過因為佢地 2個要上芭蕾舞,我同阿旺要兵分 2路啦﹗我負責見老師,阿旺負責帶囡上芭蕾舞,佢話費事我之後又問長問短喎,我自己見老師就最好,呵呵呵﹗

今日首先是見大頭妹的班主任,之後再見小丸子的班主任,另外再可以排隊見: 英文老師﹑普通話老師﹑宗教老師﹑社工,不過可能要預留更多時間啦﹗我今次只是見了班主任,加英文老師。

出乎意料之外,老師竟然話小丸子係學校都算乖?﹗哈哈哈...有什麼可能?﹗佢話小丸子比教好動,上堂有時都會周身郁,不過都可以叫得聽,都算投入,有時見佢好似唔專心,叫下佢問佢問題,佢又答得到,老師話唔擔心佢學術,話小丸子認字都幾好?﹗吓...我家文盲丸係學校認到字?﹗老帥仲有圖有真相,影咗佢認字 matching,問咗: 手﹑口﹑爸爸﹑媽媽,配對完叫佢讀,都可以讀到?﹗我開始真是懷疑...平時小丸子是咪真是整蠱我?﹗因為我之後見英文老師,老師一樣話佢認到字?﹗

老師話唯一問題是成日唔交功課,要叫佢先記得交。聖誕節假期後又成日顧住玩唔做堂課,有時要叫到第 3次先去做功課。其實最近係屋企都係咁,之前放學會自己做功課,除咗線條,仲會油埋顏色,仲會畫公仔,佢話咁樣老師會開心,但最近畫完線條就算,成日話趕住玩?﹗

老師其中一個 comment 好好笑...佢話小丸子大肌肉唔洗講,非常好,仲好大力?﹗我真是第一次聽 comment...是好大力...hahhah...我可能要比佢去學空手道﹗小肌肉都唔錯,係寫野有時心急,所以畫得唔夠直﹗

整體上只有 phonics是差少少,得 3分,其他都唔錯,仲要 1多過 2。

佢地學校的家長日,每一班都會有一個攤位展覽﹗小丸子幼兒班今期是專題學習,內容是 "豆類",所以之前都預備過豆類的食譜,仲帶了一塊布回學校做豆袋﹗


出發之前,小丸子都有同我講會有 "手推車"﹗


同學的作品,有用豆類罐頭做的,有用豆類飲品做的,小丸子好遲先同我講要豆類罐頭/ 豆類飲品,最後老師同佢整 "豆雪條",真是好有趣﹗

小丸子的作品﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...