2016年3月22日 星期二

【$69的扒餐】瑞士冰室@20160305

話說大頭妹跳芭蕾舞個商場有間瑞士冰室,我地成日 break 的時候,都會去食下午茶,有一日比我見到原來佢地有個 $69 的扒餐晚餐,就話搵日要試下啦﹗哈哈﹗真是堅抵食,可能我地自己住個區,食野偏貴啦﹗我家留下的商場...連吉野家都趕走嘛...

講返個 $69的扒餐...真是好抵喎﹗

一樣有羅宋湯,不過個湯偏辣﹗ 

仲有個炸蝦沙律,有冇咁離譜?﹗個沙律仲幾好味﹗蝦就當然唔係新鮮蝦,不過個雜果沙律都幾大份架﹗

登登﹗個扒都唔細份,你問好唔好食...咪正常茶餐龐質素囉﹗個薯角都叫有誠意啦﹗

我點了鐵板餐,$88﹗一樣有湯﹑扒﹑飲品,不過就無炸蝦沙律,變咗普通多士,同埋佢另外可以再配白飯/ 意粉,不另收費﹗


又係偏辣,我估個廚師喜歡辣﹗


大家 like 咗我地個 faceboook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...