2016年3月18日 星期五

善良的大頭妹



呀﹗有一件事要記低佢﹗話說某一個星期六,阿旺要返工,我要帶 2個囡上 4個興趣班,同參加學校運動會﹗全日由 9:30出門口,到最後一堂興趣班落堂是 6:30,返到屋企是 7:30,同我返工差唔多,仲要拖住 2個走來走去﹗中間發生咗一件事﹗

我帶大頭妹上其中一個興趣班的時候,waiting area 有少少玩具比小朋友玩,有個大過大頭妹1-2 年的男仔,先霸住玩具,之後又不停搶大頭妹手的玩具,明明有好多一樣 (飛行機之嘛),佢係要大頭妹手個隻,其實我一向都唔理等佢地自己解決,之後見大頭妹點都唔放,個男仔又點都要搶,我就行過去話: 小朋友,唔可以搶玩具喎...都未講完個小朋友一權打向我塊面,老實講...我真是未遇過呢啲情況,我嘗試搵返佢家長,問咗又無人理,我就叫 centre 的 姨姨啦﹗原來帶佢嘅係個菲律賓工人,係度玩電話,加可能唔想幫佢負責任道歉,所以無理會我,之後個男仔爆喊,呢時我發現個男仔應該是有問題,可能是過度活躍/ 智力問題?﹗我出門口之後,centre 既姨姨都有同我道歉同埋話個男仔係有問題,佢係同妹妹嚟上堂。其實我都無野,係有少少驚,做咗咁多年媽媽,我仍然唔識處理小朋友之間的衝突﹗

我估大頭妹都有嚇親,因為佢過咗好幾個鐘之後先問我: 媽咪,你有冇事呀?﹗頭先個男仔有冇打親你,痛唔痛呀?﹗我話: 我無事。之後佢再話: 好彩佢無打死到 "陳泳三" 咋﹗(原本我自己打到呢度都眼紅紅...但一打 "陳泳三",我自己都忍唔住笑出嚟...我成日諗我到底好唔好同佢講...其實...我冇陳泳三呢?﹗) 

講到呢度,大頭妹自己爆喊,但仲識係褸袋攞手巾仔抹眼淚﹗


連小丸子都比家姐搞到眼紅紅﹗

之後晚飯的時候,大頭妹再問,

大:個男仔打人,係唔係要釘十字架?﹗
我:吓?﹗咁小事就釘十字架?﹗
大:唔係真係釘,即是要佢改過啫﹗
我:咁啦﹗我地不如學寛恕人啦﹗我地幫個男仔祈禱好唔好,希望佢腦仔好返﹑學識控制自己情緒﹑大人會好好照顧佢。
大:好啦﹗我地幫佢祈禱。

後來我先知,原來因為就快復活節,所以學校有講 "釘十字架",嚇得我吖,以為佢幾時咁小氣。

大家 like 咗我地個 faceboook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...