2016年5月6日 星期五

辛安東元祖奶奶雞@20160428

好耐好耐之前同大學同學食過一次,之後成日話同阿旺去試試,今日約了朋友到銅鑼灣傾野(如果成事,大家6月會係電視見到我地一家),因為喉嚨痛,又因為金雀裝修,又可能因為最近煲「太陽的後裔」,煲韓劇的都懂,煲開個排特別想食韓國菜,所以我地終於試到啦!

前菜:昆布青瓜

茶壺甘露煮蜆,味道唔錯,我同阿旺不停飲個湯,飲到尾的時候,我終於知道原來甘露是「酒」,因為我飲到醉醉地,哈哈,我平時是飲少少都唔得,我感覺到我手震同心跳加速。

主角出場啦!我地點了加蠔的一款$178(半隻雞),有4隻蠔,比平常的貴$30,但阿旺話啲蠔好好味,佢覺得抵。一碟有大量蔬菜:紅蘿蔔、薯仔、青瓜,底下有口感好煙韌的粉(是綠豆粉嗎?),當然仲有雞!阿旺話好好味,我冇介紹錯!

食完去Sogo買 cheese tarts 做宵夜!

呵呵呵...最近越叫減肥越想食!

一邊食cheese tart,一邊睇佢地三父女表演雜技!

哈哈...我地每次夜返,2個女就好興奮!

 大家 like 咗我地 Facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...