2016年5月4日 星期三

中環【勝香園】@20160429

好耐都無食過勝香園,以前做完產檢,好鍾意同阿旺去食。其實公司行去勝香園都唔遠,不過我一人公司,無飯腳,自己一個去,要人個人食晒一碗通粉,一份脆脆,再加一杯咸檸七,會十分飽,即是好似我今日咁!哈哈哈﹗

茄蕃餐肉紅腸通加茄(雙份茄),唔知大家知唔知,其實可以叫雙份茄?!蕃茄通的特色是全茄汁湯底,但就無蕃茄麵的原粒蕃茄,雙份茄就有齊啦!可以一次過滿足晒我2個願望!

檸檬蜜糖脆脆,好似同以前唔同咗味,甜咗又酸咗,總之就唔係以前的味道。

咸檸七係勝香園名物,好似得呢個同以前同一個味道,不過以前係支裝汽水?!定我記錯?!

下午 3:00來吃,仍然大排長龍,對面九記更加排幾十人,但看來大部分都是遊客,到我4:00走之時,2邊的人龍更長,想食既朋友,要自己睇時間啦!

大家 like 咗我地的 Facebook Page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...