2016年5月25日 星期三

大頭妹第一次芭蕾舞比賽【第9屆香港青年及幼兒藝術節】@20160508



2016年 5月 8日 (星期日)

今日是大頭妹正日生日,咁岩都是母親節,又咁岩竟然遇上大頭妹第一次芭蕾舞比賽﹗

之前辛苦練習了 2個月,有一段時間,仲要連上 3堂 (1堂恆常班﹑1堂考試班﹑1堂比賽班),1日跳 2個半鐘芭蕾,終於都完成第一個比賽,好開心今次得到季軍,其實名次唔重要,不過小朋友得獎,佢地會有滿足感/ 成功感﹗

其實當初跳芭蕾舞,是想比小丸子學下 "紀律",所以較好紀律的大頭妹,就比老師揀中去比賽,而無時停的小丸子就無份啦﹗學芭蕾舞的確是好好陪養紀律﹑克苦 (佢地暫時未苦)﹑群體,仲有就是自信﹗另外一個好處係...我覺得 2個囡識得擺 post 影相啲﹗哈哈哈﹗

化好妝就自拍一個﹗

其實就是跳返上年周年匯演的 "時間精靈"。

其實我唔明,平時大頭妹個人無自信,但跳舞時又完全唔同晒,好有自信,所以我地先比佢繼續學芭蕾舞﹗

去到會場都繼續練習,之後大頭妹問我,話咪比人睇到晒佢地跳咩?﹗

我坐得比較後,影唔到大頭妹比賽的情況﹗

哈哈...我岩岩先睇到,原來個傻妹仲擺梗 "時間精靈" 個 post﹗

每個同學都可以拎住個獎杯影返幅相﹗

睇下得獎後個笑容係唔係唔同啲?﹗

大家 like 咗我地個 Facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...