2016年5月13日 星期五

大頭小丸【童言童語】



有日同小丸子坐巴士,坐係樓梯旁邊,司機都開得幾chok,我就同小丸子講,

我:我地坐後少少,我驚一陣我訓著會碌落樓梯。
小:哦,如果你碌落去,我行落去叫返醒你,同你講你訓咗啦!
我:(真是唔該晒你)

小:你訓一陣啦,到咗我叫醒你。
我:你識邊度落車咩?
小:哈哈,我唔識呀,咁都是我訓啦!你唔好訓啦!

之後返到屋企,我同阿旺講胃痛,可能係暈車浪,之後大頭妹問我,

大:你係咪坐得後呀?
我:係呀。
大:前面比人坐晒啦?
我:係呀。
大:咁你一定要同人講你有BB,你需要坐!
我:errr...(其實我無bb...我應該幾時同佢講好呢?)


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...