2016年5月23日 星期一

食在中環【裕興】



好耐都無試過同阿旺返工前一齊食早餐啦﹗想當年我地拍拖就是由早餐開始﹗

呢間裕興,阿旺話想試好耐,就算我係中環人,要試都唔係咁容易,首先佢既營業時間只是到 1:45,但好多時我大約 1點鬆去到,佢地已經收工,即是只可以去食早餐,然後佢又得一個廚師加一個爐頭,所以叫完野食,要等 20-30分鐘係好正常,試問早上返工邊有咁多時間等﹗

去之前已經係 openrice 做定功課,呢度既名物是『炒蛋午香肉丁芝士多士』仲要跟椰菜同花生醬﹗聽完...其實我唔想食...哈哈...我一向唔係勇於試新野既人﹗所以我就叫咗個 "全拼麵餐",正常好多,不過就唔特別...嗱...都話我個人麻煩...我認架﹗


阿旺話出奇地啲味好夾,佢話真是好好味﹗

阿旺話個奶茶好好飲﹗

我個個就無咩特別,咁都好味既﹗


檸茶都無咩特別,不過佢係少甜既﹗

比埋個餐牌大家睇下﹗不過夏天去食,真是有少少熱﹗


大家 like 咗我地 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...