2016年5月11日 星期三

大頭妹【Jolly Kingdom】 升班啦!



大頭妹由K1下學期開始係Jolly Kingdom上phonics,讀了2年3個月,終於「畢業」啦!我地一星期上一堂,老師話大頭妹進度良好,比預期早了畢業,我到畢業前先知,原來佢地有升班試?!只是大頭妹每次都一次就合格升班,所以我完全唔知道有升班試這回事,我呢個媽媽有時真是身在福中不知福啦﹗

大頭妹都跟咗 jolly phonics的老師 Ms. Lena 2年,原本都掙扎好唔好繼續上,唔係因為老師/ 教學內容問題,主要是因為要星期六早上出北角上,話近唔近話遠唔遠,有時都想將佢地的興趣班搬返近屋企,唔係有時上堂 1個鐘,來回車程又 1個鐘,上堂時間又要呆等 ,不過考慮完一輪,覺得既然搵到一個夾既老師,都係唔轉來轉去了。好怕啲興趣班成日轉老師,Ms. Lena 教咗大頭妹 2年,知佢程度同進度,都是好大好處既。

上完 phonics,老師建議我地比大頭妹上 reading and comprehension, 預備升小一的課程,會有較多 reading,要寫下句子,上咗 2堂,原來仲有默書,呵呵呵...正合我心意﹗

課程主要用呢本 reading lamp,分 1-3,1本大約是 4個月,所以應該 1年上完﹗

每星期有 2版功課,大頭妹都識自己做,串字就要提下,不過有時佢都識自己望下上下左右,睇下有冇得抄。

另外,仲有一本 sight words 同一本grammar,不過好似未開始教,我見 2本都未用。

sight words 即是常用字啦﹗學過 phonics 都知,其實有時要教 phonics 的發音,學的生字反而未必是常用字,依家上 reading,就當然是學返小朋友的常用字。

都有少少習作,我估係堂課呱?﹗

呢本是 grammar,我覺得都唔錯,不過唔知個進度會係點?﹗



呢張就是默書紙 (我估),我上次無幫大頭妹溫,我見佢就係默呢張工作紙,不過呢張唔知點解有啲字好深。

上次默既簡單啲,無溫過,10個岩6個,都合格啦﹗大頭妹話有限時,所以唔記得唔可以諗太耐。依家幼稚園冇默書,我成日驚佢上小學唔習慣,依家上英文有得默,唔洗我做衰人。

依家大頭妹會繼續上 jolly kingdom,又到要考慮小丸子啦﹗如果家姐都要出北角,帶 1個同 2個就無分別,如果同一時間有 phonics上,可以一齊上,但 phonics 一上就 2-3年,我真是要好好考慮清楚﹗

後記:
剛剛發生一件事,令我覺得我比大頭妹繼續跟 Ms. Lena 上堂真是無錯。

話說大頭妹升班之後,要開始默書,一星期大約 10個生字,第一次我唔知無同大頭妹溫,大頭妹得 6/10分。第2次即是上星期六,前一晚我唔舒服,一早訓咗,訓之前明明聽到大頭妹叫爸爸同佢做 phonics 的功課,結果做漏默書的功課,即是連 寫 2次都冇,第 2日就返去默書,結果得 2/10分。

大頭妹返到屋企紅著眼同我講 "我得 2分,不過 Ms. Lena 話就算我得 2分,佢都唔會鬧我。",之後再話 "我下次會攞返 10分比 Ms. Lena。",之後自己坐埋枱做功課,自己一邊串一邊默,最後我叫佢串一次比我聽,全部岩晒﹗

我開心唔係因為佢串岩晒,係覺得佢對自己有要求,會負責任﹗當然好老師都好重要﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...