2016年6月16日 星期四

養兒一百歲,長憂九十九




 眨下眼大頭妹就 6歲,今年幼稚園畢業,9月就升小學,要面對新嘅「挑戰」﹗ 


仲好記得生大頭妹時的情景,大頭妹是由 BB 開始已經是一個乖孩子,連出世都要揀係母親節前一日的星期六,雖然由陀BB到生,整個過程好煎熬,但一見到呢個小生命,真係好感動,自己最大的心願,就係希望佢可以健康快樂成長﹗

仲記得大頭妹第一次病,個陣自己真係好彷徨,加上岩岩做媽媽無耐,完全手忙腳亂,唔知點算好,唔知點先幫到佢。 見住自己個女女唔舒服,佢細個又唔識表達,個一刻我寧願有病個係自己。直到現在,每次 2個囡一病仍然有呢種感覺。我好希望自己可以永遠係佢地身邊照顧左右,但亦深知畢竟唔可以陪佢地一輩子, 而且自己唔屬於大富大貴嘅家庭,可以為小朋友預備嘅唔多,更擔心大吉利是要醫病用錢時屋企會好大負擔,所以佢地一出世我就幫佢地兩個買咗一份醫療保險,等佢地都有健康保障。

當初考慮買醫療保險,好大原因係因為可以附加門診保障,使用醫療卡付款,呢樣對於好似我地呢啲雙職媽媽真係幫咗唔少!試過有幾次返返下工,工人姐姐打比我話小朋友發燒,自己一時間請唔到假,屋企又唔會留太多現金比工人姐姐,去醫院睇又唔知要幾耐,好彩之前買嘅醫療保險加咗門診保障,叫工人姐姐拎張醫療卡帶小朋友去屋企附近嘅網絡診所睇醫生,總算解決燃眉之急。宜家啲門診保障除咗普通醫生包埋專科醫生﹑中醫治療(跌打和針)物理治療等,又全面又方便。

可能好多人會覺得投資做得叻先算係理財有道,其實我個人認為,買保險都算一種理財。依家醫療費用高昂,真係有「需要」時拎一筆錢出嚟應付醫療開支,對普通家庭嚟講係一個好大嘅負擔,加上政府醫院資源緊張人盡皆知,買咗保險,有起事上嚟就多個選擇,唔使排政府醫院。2個囡份醫療保險每月保費只係幾百蚊,長遠嚟睇,份保險嘅價值遠遠超過每月個幾百蚊。

我地「夾心家庭」放係醫療開支啲 budget 可能唔多,所以買保險時除咗了解佢保障之餘,更加要留意保險的配套服務,例如有保險公司專人幫你係入院前計算可以賠償金額,出院時又可以安排出院免找數,最緊要係心中有數就唔怕出院時失預算。

做爸媽嘅,真係養一百歲,長憂九十九,理財之道係女女細細個嘅時候就開始慢慢灌輸,希望佢地都明白我嘅用心良苦啦,至於份醫療保險,我打算幫佢地供到 21歲,之後佢地要自己供返架啦﹗到時我自己都 50幾歲,希望已經退咗休啦﹗雖然以家香港的生活指數嚟講,兩個未讀完書,我都幾難諗退休﹗ 

不過好感恩我兩個囡一直健健康康希望佢地永遠都使 claim 自己份醫療保險

不過隨住小朋友慢慢長大開始讀書,功課考試壓力,做父母好容易 "迷失" 咗,好容易成為「怪獸家長」,所以我成日都要提醒我自己小朋友最重要健康快樂成長至於讀書成績呀、參加啲咩課外活動呀,只要佢地自己盡咗力、做得開心同學到就得了

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...