2016年6月13日 星期一

小丸子蕩失記


今日呢件事真是要記低佢,真是嚇到我鼻哥窿無肉!我真是第一次唔見咗個女,係職員打比我,通知我個囡係收銀處,叫我接返佢!

話說今日我又一拖二帶兩個囡去北角上phonics,回程話返屋企留下食烏東,經過商場入口的 MOS burger 時, 因為人龍太長,阻住出入口位置,我地本身是要直行,但就要繞過啲人,當時大頭妹行頭,我行中間,小丸子行後,繞過人龍時我仲有另轉望下小丸子,過咗人龍之後,大頭妹因為識路自己向前行,我行多2步,忽然向後望,就唔見咗小丸子,佢應該是行咗去Aeon方向(即是轉咗彎),當時我叫大頭妹返轉頭,佢仲不停向前行,我其實已經好心急,但我又唔可以掉底埋大頭妹,到佢行返轉頭,我同佢講妹妹唔見咗,我地就向Aeon方向行,佢就大叫咗一聲妹妹,點知仲要比個師奶shu佢,我當時真是好嬲,其實佢唔係亂叫,佢叫妹妹,就算你唔知我當時唔見咗個小朋友都唔洗shu?!佢令大頭妹以為自己做錯事!

之後我向前行行到去Aeon 之前 Dr. Kong個位,都見唔到小丸子,我驚我中間miss咗,就走返轉頭,反方向行返一個圈,又行返入Aeon,行到大約之Molly Fantasy 就收到職員電話,問我係咪唔見咗小朋友,小朋友係收銀處,叫我快啲去接佢,佢就快喊,其實我當時都已經行到收銀處,見到小丸子企係姨姨旁邊,想喊未喊出,用紙巾輕印淚水,但一見到我就爆喊,話自己有好大聲叫媽咪,點解我聽唔到。

之後我問收銀姨姨係咪佢自己識搵幫手,佢話佢地職員是樓梯口見到佢叫媽咪,再帶佢去收銀處,好彩佢識講我電話號碼!之後我問小丸子,佢話係叔叔帶佢去姨姨到,佢再講電話比姨姨知﹗

估其實家姐都好驚,因為我都有話佢自己一支箭行咗去,佢當時發脾氣,妹妹著咗水鞋,佢冇水鞋,我話食完鳥東同佢買,所以佢就不停叫我地快啲快啲

佢之前一直都無喊,我叫佢攬返妹妹,佢就忍唔住喊啦﹗

後記: 唔知點解...次次我帶女上 phonics 都出事,上次就比個男仔打,又嚇到大頭小丸喊。今次又唔見咗小丸子,又係嚇到大頭小丸喊﹗當然我知我都有責任,係一個日日都行的商場,警覺性低咗﹗又高估自己的能力,成日一拖二,唔想漏低小丸子係屋企,結果漏低咗佢係商場﹗好多人之後話都好吖,等小丸子知驚,下次唔會自己走咗去,我始終覺得係我責任﹗不過小丸子亦無知驚,佢第 2日仍然繼續自己走咗去﹗所以結論是,要知驚個個係我﹗

我之後都有再同佢地講,下次唔見咗大人,要企定係原來位置,越行得遠,大人就越難搵返你,好似我其實無諗過小丸子會不停向前行,所以行到半路就走返轉頭,其實如果我都繼續向前行,應該就會見到佢﹗

大家 like咗我地 Facebook page 未呀?未就快啲 like啦﹗

2 則留言:

  1. 實係好驚險呀 下次帶堆工人姐姐出去 會唔會比較好 ?

    回覆刪除
  2. 真係好驚
    好彩她記得你電話號碼
    我上個星期又係唔見左個女
    二歳半喳
    驚到我呢
    怕比壞人捉咗

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...