2016年6月28日 星期二

「沒有起跑線」之虎媽?苦媽?



早前幫TVB拍攝一個真人show 「沒有起跑線」!

我「扮演」一名虎媽,帶住我囡囡蟹蟹呂慧儀返 2間幼稚園,再返 3個興趣班,真是癲到無朋友!哈哈!希望冇嚇親大家!導演都是想用一個誇張的手法,去講下依家的小朋友有幾辛苦﹗辛苦背後...到底是為咗滿足父母的期望/ 虛榮,一或真是有 "需要"?﹗老實講...其實我自己都要反思一下﹗

上 2間幼稚園就純粹誇張,依家雖然都真是有少部份家長會係咁,但我相信唔多既,不過連返 3間我都聽過,真是唔知點可以返 3間(家長舉棋不定 女兼讀3幼園 影響交友 校長﹕家長也要教育http://m.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160613/s00011/1465755697403)﹗其實返 2間不外幾個原因,例如: 小朋友考到 2間家長都鍾意的學校,家長唔知點揀好﹗尤其是其中一間重學術,一間有小學 back up,通常會發生係九龍塘名校區﹗我又有聽過例如: 返全日班下午都係訓覺,返 2間就保證全日 6個鐘都學野。再加上可以一間讀國際班,一間讀有學劵,咁樣就學齊 2文 3語,而且唔會浪費政府既學劵 (交咗稅嘛)﹗嗱﹗我唔係鼓勵人比小朋友返 2間,純粹話返比未有小朋友的人聽,點解有啲人會咁做,至於合唔知理?﹗大家自己衡量﹗

上完 2間幼稚園,仲要上 3個興趣班﹗
 
第一個興趣班係 【koding kingdom】的『電腦程式編寫班』,老實講...我都是第一次聽,我講個句對白都食咗幾次螺絲,同埋就算睇『蟹蟹』上完,我都未知發生咩事?!只能話依家 『21世紀』既小朋友真是好叻 (個校長係咁形容)﹗佢地用寫電腦遊戲的方式去教 programming,另外好似話仲有教寫 apps之類﹗不過其實上堂的都是國際學校學生,而且興趣班係貝沙灣,其實我地平民百姓都唔係佢 target﹗

之後去【史丹福】學游水,其實學游水就好平常,不過 5歲識晒背蝶蛙自4式,仲係國家級教練,我真是無想像過 (啲男仔真是 5-6歲就有腹肌)!

不過因為咁我有機會見到我偶像蔡曉慧,我讀書時都係學校泳隊架,不過當然是包尾個隻,所以我明白,當年我游唔到成績,加上體形矮小又瘦,我教練是眼尾都唔望下我,特訓都一定唔會有我份,明明我係最勤力練習,所以都有少少感慨﹗

蔡曉慧可能做開幕前,見佢原來好搞笑,我好記得佢同蟹蟹講:你知唔知你問題係邊?你游得太慢﹑無速度﹑唔夠快﹗我真是忍唔住笑咗﹗今次亦不得不讚呂慧儀,真是好專業,我唔知最後會播幾多出街,不過佢真是游咗好多次,唔係游開水都應該會幾辛苦﹗

最後就是去【SDM】上『士的舞』,啲小朋友都是 9-13歲,不過好多都是由 2-3歲開始學起,個個都係舞林高手﹗我忽然都諗,我依家都有比大頭小丸上跳舞,到底我有冇呢個恆心?﹗我一直以為上跳舞係小朋友玩下﹗

後記: 其實拍之前,導演可能怕我擔心,佢都話節目完會比時間我講返我自己平時做媽媽係點,不過我都同佢講,其實我都唔驚,有睇開我 blog 的人都知我點教囡,我仲話其實我都是一個『半人獸』家長,經常徘徊於天堂與地獄之間﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...