2016年7月12日 星期二

靚媽日記【etude house tint my brows gel】



最近叫朗朗媽幫我係韓國代購咗支 etude house tint my brows gel,其實都唔係咩新野,我呢啲媽媽 blogger,跟唔上 beauty blogger 的步伐,不過用完覺得幾得意,又同大家分享一下﹗

其實都好容易用,佢係 gel 狀既,只要跟返自己眉形,掃上去就可以,搽完真是好似『蠟筆小新』咁,都幾嚇人,不過我通常就訓之前搽,訓醒第一件事撕走佢,唔好比個女見到,驚嚇親佢。

我見 instruction 話 2小時就乾可以撕,我訓醒先撕就大約是 7-8小時,一撕的時候都幾深色,但唔洗驚,洗完個面就會好正常﹗

如果我以 full make up 嚟計,我覺得可以再深少少,不過我覺得佢比起我自己畫眉,更加容易控制,而且出嚟的效果都幾自然﹗

我自己覺得,大約只可以 keep 到 3日,到第 3日都仲可以咩都唔洗做,第 4日我已經會覺得太淺色,要自己再畫少少眉,所以一星期用 2次到就岩岩好,星期五晚用,用完星期六日唔化妝都 ok,都有條眉睇下,搽少少唇膏就出得門口。之後星期一再用,就捱到星期五,星期五個日可能要補幾下眉筆,咁一星期條眉都靚靚啦﹗


大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...