2016年7月8日 星期五

生日晚餐【La Vache﹗】@20160704



2016年 7月 4日 (星期一)

今年生日決定二人世界﹗之前妹妹生日去過中上環的 【La Vache﹗】,見到佢影塊牛扒超級吸引,一早就已經 PLAN 生日要去試試,點知向來主張二人世界的阿旺,竟然話 『金雀』重開,帶埋 2個囡一齊慶祝生日好唔好?﹗哈哈﹗但我今年想 2人世界喎,下次先去金雀啦,岩岩開返都可能好多人﹗

【La Vache﹗】的 menu 好簡單,基本上就只有一款牛扒餐 $288,包餐包﹑沙律﹑薯條 (無限添加)﹑牛扒,所以坐底只是點幾多成熟就可以了﹗

餐包...牛油是最精彩的地方﹗



因為之前打去訂枱,2人無得 book,侍應話最好 6:30前到,放工跑上去餐廳,又唔知做咩全日手震震,所以好想飲可樂,一支 $48,其實我覺得紅酒抵飲啲,一杯 house red wine 都是 $78。

我飲完支可樂話好似真是好返少少,有個男人話頭暈手震望下佢就會好返喎...


沙律個汁好好味﹗

主角出場啦﹗真是好好味﹗我地點 medium rare,我覺得可以再生少少,不過都仍然好好味﹗

岩晒我呢個牛魔王﹗


薯條可以無限添加,但食晒呢碟都已經好叻﹗

返到屋企仲有蛋糕,不過...我真是嚇一嚇...每次我老公的驚喜都係驚多過喜...薰衣草蛋糕,食落有少少 handcream味...因為我用開薰衣草味 handcream...其實唔關佢事....

佢唔係諗住咁樣當送埋花比我嘛...


大家 like 咗我地的 facebook page 未呀?﹗未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...