2016年7月6日 星期三

生日晚餐【Mr. Steak】@20160703

2016年7月3日

最近好懶寫 blog,個人好似無咩 energy 咁,都唔知點解?﹗可能真是 2個囡都大,湊佢地花好多心血,其實我真是花好多時間比佢地,多到忘記自己的生活﹗我幾時可以學識放鬆一下自己呢?﹗哈哈哈...就由今年生日學起,所以今年正日生日,我最後決定同阿旺 2人世界﹗明明阿旺都預會同埋 2個囡一齊慶祝,我覺得我真是要有返啲私人時間﹗

正日生日的前一日是星期日,下午係大頭妹幼稚園的畢業聚餐,玩咗成個下午,夜晚唔想煮飯,決定出街食,試下屋企樓下新開的 Mr. Steak (其實都新開咗幾個月)﹗

見佢都有個幾抵食既套餐﹗$498再加一,二人份﹗有齊頭盤﹑沙律﹑餐湯﹑主菜﹑甜品,仲有每人 2杯飲品﹗
 

麵包是芝士蕃茄麵包,都幾軟熟好味﹗

凍海鮮盤: 香檳蟹腳﹑翡翠螺﹑海蝦﹑藍貝﹗

另外,加 $18有生蠔一隻,我地加咗 2隻,size唔算大,但阿旺話都鮮甜﹗$18...唔會太高要求啦﹗


煙三文魚沙律,啲沙律菜好新鮮﹗

龍蝦湯...我估...應該是 "濃" 蝦湯...飲時有蝦係入面,唔算濃,不過都不過不失啦﹗

主菜啦﹗超細小龍蝦加半份牛扒,男士可能唔夠飽啦﹗

點了一份兒童餐比大頭妹同小丸子,唔知係唔係漏單,我地主菜都上埋,佢地個餐都未到,要催咗 2-3次,等到大頭妹都唔想食。好彩個餐賣相好靚,2個一見到又好開心﹗小丸子個樣分明就是心諗: 成日影相?﹗快啲比我食啦﹗

Mr. Steak 個兒童餐都幾有 heart﹗$78都算抵食,比起上次與圖片不符的 pizza hut,真是差得遠﹗最後...2個囡都食唔晒...小丸子...其實只是個人吸收...佢食唔多﹗

兒童餐的甜品﹗

我地的甜品﹗

大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...