2016年8月6日 星期六

我們的父親節「沙田凱悅酒店」@20160618




呵呵呵﹗今個父親節我地一家參加了【沙田凱悅酒店】的『夏日家庭度假營』來個小度假﹗其實上年我生日的時候已經來過,今次住的和上次一樣是『行政雙套房』,謝謝沙田凱悅酒店把我的房間升級,2個囡再一次問我是不是搬來長住,哈哈哈,佢地諗多咗啦﹗

「夏日家庭度假營」每房每晚由HK$1,280起,優惠包括
  • 咖啡廳自助早餐
  • 於池畔酒吧享用清涼夏日特飲2
  • 使用酒店單車2小時(每位登記入住賓客1輛)
  • 免費通宵泊車(只限1輛,最多24小時)
  • 每房更可選擇1兒童活動  
我有再睇過暑假的價錢,週末星期六入住都只是 $1330咋﹗真是好抵玩﹗2016年6月30日或之前一次過預訂2間客房,將可獲升級至1間行政雙套房,提供更寬敞的住宿空間,適合大家庭或2個家庭入住。

先看看房間,中間有一個大廳﹗

一邊是 2張單人床的房間﹗大頭妹小丸子話一人一張床,不過最後都未入黑,就已經反悔,話都是唔想自己訓喎﹗

另一邊是一張 king size bed﹗

2邊的浴室都是大致一樣﹗有浴缸又有企缸,好寬敞﹗

2:00pm check-in,休息一陣,3:30 就帶大頭妹小丸子去 summer camp 啦﹗今次我都是幫佢地揀『小廚師』,整朱古力棒棒﹗

未開始著好廚師衫就影下相先﹗

4歲以下的小朋友,必須有家長陪同,否則家長就有一個小時的 free time啦﹗我同阿旺就返上房換泳衣﹗

4:30pm 返嚟接佢地﹗時間岩岩好,可以去游水啦﹗

2 個都好鍾意游水﹗今次買咗件 "救生衣" 比佢地,因為遲啲 7月去日本,都可能玩水,暫時佢地都唔識游水,都是安全啲啦﹗

游完水仲話要曬下太陽﹗

游完水返上房沖完涼,7:30pm 我地就食 dinner buffet 啦﹗dinner buffet 不包括在「夏日家庭度假營」內﹗

冷盤海鮮選擇豐富:波士頓龍蝦、青口、長腳蟹、蝦、鮑魚

刺身都有6款:三文魚、吞拿魚、八爪魚





沙田凱悅酒店咖啡廳 Cafe
地址: 沙田澤祥街18號沙田凱悅酒店大堂
電話: 37237952
網址:hongkong.shatin.hyatt.com/en/hotel/dining/Cafe.html


2個前一晚玩到無晒電一早訓咗,加上前一日,一早講咗第 2日去踩單車,2 個囡一早就起咗身,等我地啦﹗





食完有得玩,食得特別合作﹗


由細到大,去酒店食早餐都是食烚蛋,其實佢平時都差不多日日食烚蛋...所以...咁大隻...

自助早餐的選擇都非常豐富﹗


食完早餐就去踩單車啦﹗其實因為我 7月去福岡都想踩單車,都想順便睇下佢地踩唔踩到,大頭妹大少少,見佢都應付到﹗小丸子...踩咗一陣話要去廁所﹗結果去完廁所話想游水,所以前後都是踩咗半個鐘都無...

hahhaa...急尿...但爸爸叫佢要自己踩返酒店...諗起都好笑...一邊踩一邊叫﹗

最後送上一個小小 video﹗我地真是玩得好開心呢﹗


沙田凱悅酒店
電話: 37237888
電郵: reservations.shatin@hyatt.com
網頁: hongkong.shatin.hyatt.com




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...