2016年8月22日 星期一

大頭妹升小預備系列【3M博視燈】



我一向都相信『功欲善其事,必先利其器』,大頭妹升小學,預計會有排山倒海的功課加溫習,有好多野都要從新預備。

首先,書枱個位真是唔係幾理想,我其實想執過書枱個位,依家書枱旁邊是電視同玩具櫃,真是好難集中精神,但耐何屋企地方有限,之前又買了鋼琴,講真真是無第 2個地方可以放到張書枱﹗唯有我同阿旺努力賺多啲錢,再買大啲間屋先有機會改善﹗

另外,書枱雖然向窗,但大頭妹通常都是等我放工返屋企先做功課,書枱位置背向廳燈,所以有時晚上做功課,會見到大頭妹郁來郁去,原來佢有時睇唔清楚,要避開佢自己個影,所以都係時候幫佢添置一盞護眼枱燈。

比較過市面唔同的枱燈,最後揀咗 3M最新的 LED7500博士燈,佢除咗有其他3M博士燈既濾光片技術,防刺眼眩光,可以幫助減低長時間睇書/做功課的眼睛疲勞,佢仲可以調較 LED色溫,白光/ 黃光自己揀,配合唔同的活動,例如畫畫呀、手工呀、睇書學習呀,又有3段光度選擇,光啲暗啲都可以自己揀。


同我地之前盞老爺枱燈比,3M LED7500博士燈真是無反光﹗

可以調較 LED色溫,黃啲...

白啲...都可以自己揀,大頭妹就話佢做功課鍾意黃少少﹗(望大頭妹塊面就會留意到好大分別啦﹗)

佢是一排過的燈,一定唔會唔夠光。

如果想了解更多,就去 www.3M.com/hk/tasklight 睇下啦!

 大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...