2016年8月17日 星期三

【雞仔嘜】緻美綿系列- 保證不含甲醛、無致癌染料



每年冬天都會收到【雞仔嘜】送比我同阿旺的保暖內衣,今年到大頭妹小丸子收禮品,是『緻美綿系列』的背心內衣﹗時間剛剛好,媽媽我總是鍾意暑假一次過預備新的校服﹑鞋﹑襪﹑內衣褲比小朋友,到時全部新的開學,醒醒神神﹗
 
兩個都是著 110碼,小丸子比大頭妹更『稱身』﹗大頭妹小丸子明明 2個差 2年,之前又話生 2個女,大既著完細既著,可以慳返啲買衫錢﹗結果小丸子以驚人的速度成長,先 2年已經反超前大頭妹,依家重大頭妹 7磅,所以平時要處理佢地 2個的內衣褲都好頭痛,始終面衫/ 褲/ 裙就話 share著,內衣褲都是分開好少少,所以我專登一個揀『吊帶』,一個揀『背心』,就算工人姐姐粗心大意,都唔會掉亂﹗
 

小丸子好動,背心款岩佢多啲。


吊帶款岩著裙/ 領口大的衫時著。



【雞仔嘜】緻美綿系列100%純綿,印有Oeko-Tex Standard 100認證標誌的紡織產品,達到國際紡織品安全性的標準,保證通過對人體無害物質測試,減低小朋友穿著後引致敏感。


保證不含甲醛、無致癌染料,媽媽可以好放心比小朋友著!

唔知雞仔嘜會唔會出連身底裙,大頭妹小學規定著校服裙入面要著連身底裙,我有諗過買140碼當連身底裙著。
 



緻美綿仲有一個優點,就是特別吸汗,可以幫助減低出汗帶來悶熱感,岩晒成日成頭大汗的小丸子。(唔知點解成日覺得小丸子影相個樣好得戚﹗)

呢款『通花款』感覺上更加透氣。


哈哈,呢張唔關事﹗

(產品由雞仔嘜提供
關於雞仔嘜 - 最好的.給家人
雞仔嘜是為每個人打造貼心內衣的香港品牌。 雞仔嘜以待家人的心,去對待每位顧客,承諾用卓越的品質、舒適的穿著感,及以簡約的設計,令每個人感受到如同擁抱般的溫暖親切感。
雞仔嘜1953年創辦,品牌以豐衣足食的願景,並本著點點關懷與創意,由創辦至今開發出不同的産品,由防縮、防蛀的輕暖羊毛內衣,到排汗與保暖兼備的「心膚吸」智能保暖內衣。儘管品牌形象亦不斷革新,雞仔嘜始終貫徹精細優良的工藝及質量始終不變,是家庭成員及摯友親朋互相傳達溫馨愛意的工具。
幾經革新兌變的雞仔嘜,屢獲殊榮,2012年,中華廠商會選爲「香港名牌十年成就」獎;2009-2013年,連續5年獲選為「全港最多人選購的保暖內衣」,産品與品牌備受肯定。現時,雞仔嘜分店遍佈全港,合共26間門市及以19個百貨專櫃。

【雞仔嘜】
網址: http://www.chicks.com.hk
Facebook: http://www.facebook.com/hkchicks


 大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...