2016年8月12日 星期五

傻夫婦九州親子之旅 DAY 5 【晚餐: 博多名產牛雜鍋笑樂/ 宵夜: 屋台初體驗】


2016年7月14日 (星期四)

行程的最後一晚,即是最後一餐晚餐啦﹗最後我地揀咗食【博多名產牛雜鍋笑樂】, 本來阿旺話唔食牛腸鍋,不過食完【大東園】的燒牛腸,佢就改變主意﹗我自己就一向鍾意食人地的地道野,只要唔是什麼炸昆蟲,我都會鍾意試下,但食牛腸鍋就要放棄【 釣船茶屋】,阿旺話佢其實係驚啲囡唔岩食,咁佢就放心啦,基本上小丸子咩都食,大頭妹有白飯就得,所以去邊度食,其實唔洗考慮佢 2個。

博多名產牛雜鍋笑樂: http://www.shoraku.jp/

牛腸鍋是 1180YEN/ 1人份,我地因為打算之後再去食屋台宵夜,所以只點了 2人份。

另外再點了年糕片同豆腐,小丸子最鍾意食豆腐,去到邊度叫豆腐比佢食就可以啦。


阿旺點了燒明太子,佢話都係生食好食,其實小丸子似佢囉,咩都生食﹗

叫多個魚餅比大頭妹小丸子食﹗

大約 15分鐘到就食得啦﹗

頭先係酒店訓咗 2個鐘,依家古靈精怪啦﹗

小丸子食梗韭菜﹗

哈﹗真是估唔到,2個囡竟然好鍾意食牛腸鍋個麵 (麵是另點的),又可能因為其實今日都無食啲咩,不過個麵真是好味﹗

好難得大頭妹食得咁專心﹗

小丸子...就更加唔洗講啦﹗

阿旺話推介喎﹗

食完一陣超市,就行出去搵屋台啦﹗我話嚟咗福岡咁多日,連屋台都未見過,實咗太過份啦﹗我地食呢檔是旅遊書有介紹的,就係『大丸』前,果然好好味﹗

燈光昏暗 + 用手機影,影唔到個神韻,不過我想話真是好好好好味﹗﹗﹗原來蛋加明太子加沙津醬係咁夾﹗

雞/ 豬串,大部份都是 150YEN,真是又平又好味﹗超級推介﹗

牛柳粒 750YEN,呢個就反而普通,乾咗少少。

其實仲有好多其他野食,下次再去福岡的話,一定要食一餐屋台晚餐,試多幾款唔同的食物,我見佢都有少少海鮮類都想試下,不過真是好飽啦﹗
關東煮都好吸引﹗

比個 MENU大家睇下﹗

返到酒店再食晚餐做飯後甜品﹗

最後一晚啦﹗我真是好唔捨得福岡,去咁多次旅行,今次好似最唔捨得﹗

 大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...