2016年8月19日 星期五

靚媽日記@July 2016

真是估唔到,每月一篇,6月都脫 blog﹗

呵呵呵﹗其實今年 blog的產量真是少咗,我都要比心機,雖然依家可能多咗廣告,又少咗人睇,不過我自己寫 blog 主要真是比自己睇,留個美好回憶比自己,有時又想開心分享下,所以無論點,暫時都會繼續寫,寫得幾多得寫多,寫到幾耐得幾耐。

7月去福岡旅行好開心,雖然無東京咁多野買,但唔多唔少都有啲戰利品既﹗7月係減價月,買野真是好抵,我平時買開的 Earth Music,平均都唔洗 2000yen到一件,買 2件仲 extra 有 9折,我記得我買 3件 top,都是 4xxx yen。仲要我是 7月頭,如果 7月中尾去,減得仲多,買得仲開心呀﹗

件 top 睇落好普通,不過著上身都幾靚,最後買咗 4件,同大頭婆婆﹑大頭姨姨分﹗
top & dress: EM&E

top & pant: laisse passe

top: em&e/ dress: b+ab

最近的馬尾做型,我真是懶得好緊要﹗

top & pants: lowrys farm

top: em&e/ jeans: lowrys farm

大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...