2016年8月30日 星期二

一個人的晚餐 - AEON Style 新餐廳【Nakayo食堂】



2016年 8月 26日 (星期五)

今日放工去做 facial,做完自己食飯,其實我好怕諗食咩,每日 lunch time 都已經諗到頭都大,忽然醒起Aeon Style 新開咗間定食,好多人排隊,平時帶住 2個女就唔會排,今日得自己一個就一於試下啦!

其實 AEON Style 裝修重開之後,我都少咗落去,真是好多人好多好多人,新開個排,落去行個圈什至會撞到住係九龍新界的朋友專登過嚟行。另外,裝修完雖然好行咗﹑靚咗,不過相對都貴咗,尤其是超市,對我地居民嚟講,真是唔知好定壞.,我買開日本生果,覺得有貴咗大約 20%,以一 PACK日本蘋果為例,以前大約 $50,有時做特價 $39.9都有,依家要 $65/ 4個﹗唔知比我講咗去邊,講返餐飯﹗

我點咗「照燒油甘魚定食 」$69

嘩,有少少喜出望外,其實我平時麻麻地魚,但佢真是唔錯,魚的肉質滑,味道都不錯!最重要是我覺得食到 "日本" 的味道﹗

麵豉湯都好有誠意,有紅蘿蔔、白蘿蔔,海帶、豆腐,但我覺得麵豉可以再濃少少。

我無食秋葵,紅蘿蔔白蘿蔔好好味,仲有少少柚子味,真是好感動。

比個menu大家睇下!

其實我見比較多人食海鮮丼,下次再去都要試下。

整體唔錯!相信會成為我地的新食堂,如果唔係成日都咁長龍的話。

【Nakayo食堂】
太古康山道1-2號康怡廣場南座AEON地下  

大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...