2016年8月18日 星期四

產品試用: Oilatum 愛麗她【Soothe & Protect紓緩.防護系列】




早前收到 Oilatum 愛麗她全新推出【Soothe & Protect紓緩.防護系列】嘅四種產品,包括:嬰兒洗髮沐浴露﹑嬰兒潤膚乳液﹑嬰兒泡泡浴露﹑嬰兒洗髮露。

其實我地一向都有用開 Oilatum 的產品,我自己用 Oilatum 支淋浴油已經好多年,當年是我自己皮膚敏感去睇醫生,醫生開比我,之後我就自己去買嚟用,用來浸我對主婦手,講緊係我同阿旺岩岩搬出嚟的時間,所以應該都用咗成 10年以上。之後大頭妹小丸子出世,我都一樣有比佢地用﹗

大頭妹一向都有濕疹問題,有時真是睇少一眼就出事,知道原因都仲好,如果唔知呢?﹗就要慢慢估,搵返個源頭,睇下係用嘅野出問題,定係食嘅野出問題﹗最近岩岩教大頭妹自己沖涼,佢用咗我地大人的沐浴露就出事啦﹗今次比佢試用Oilatum 愛麗她【Soothe & Protect紓緩.防護系列】嬰兒洗髮沐浴露啦﹗

嬰兒洗髮沐浴露︰全身適用,有效清潔身體以及頭髮與頭皮。


嬰兒潤膚乳液︰臨床證實能即時紓緩並減少皮膚乾燥、痕癢,並預防乾燥困擾。


嬰兒泡泡浴露︰享受泡泡浴樂趣同時呵護幼嫩皮膚的天然保濕屏障,預防乾燥。



嬰兒洗髮露︰溫和護髮成份,使頭髮順滑易梳。
 

大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...