2016年8月5日 星期五

夏日護膚【VICHY溫泉礦物保濕系列】



我真是覺得我唔係幾適合住係香港,去日本幾日明明皮膚都好地地,仲越來越有光澤,返香港幾日不但打回原形,仲出咗幾粒毒瘡,又紅又敏感﹗我呢啲敏感皮膚的人,真是最怕香港又熱又濕又空氣污染的地方,所以即刻試用【VICHY AQUALIA THERMAL溫泉礦物保濕系列】﹗  

先比個近鏡大家睇,我就是傳統 "麻煩型" 皮膚,皮膚薄但角質厚,因為容易敏感,所以唔可以成日去角質,但唔去角質又容易出黑頭﹑粉刺﹑暗瘡﹗

今次試用的【VICHY AQUALIA THERMAL溫泉礦物保濕系列】使用含15種稀有礦物質的VICHY溫泉水,據了解可以幫助皮膚變得更強韌,抵禦外在環境的侵襲,火山礦物溫泉水能紓緩及鎮定肌膚/敏感泛紅等功效。

【VICHY火山礦物溫泉水】,相信大家都唔會陌生,我自己都長期有一支放係office,長時間坐係冷氣office,真是要有一支旁身,除了補水的作用,補妝前噴幾下,再用紙巾印一印,印走面油先補妝,感覺衛生啲又貼啲﹗
 

【VICHY溫泉礦物活水循環保濕精華】成份包括蘊含15種稀有礦物質的Vichy溫泉水,再加入專利醫學保濕成分「絲柔鎖水因子」,在肌膚表面形成「生物鎖水保護膜」 ,防止水份流失,為肌膚提供48小時深層持續保濕。

我自己好少用帶有油份的精華,尤其夏天,好驚一用就會"爆瘡",所以【VICHY溫泉礦物活水循環保濕精華】就好岩我,用落的感覺補水又清爽,好易吸收,唔會有黏笠笠的感覺﹗


【VICHY溫泉礦物清爽保濕啫哩】,經皮膚科醫學驗證,不含Paraben類防腐劑,通過敏感肌膚測試,可以舒緩敏感肌膚。


我自己用後覺得佢同精華素的質地有少少似,但就厚身少少,清爽啫哩狀,用落唔會油膩。

【VICHY溫泉礦物保濕SPA睡眠面膜】一樣是用上蘊含15種稀有礦物的VICHY溫泉水,及高效保濕透明質酸,除咗可以補充水份,仲可以一次過補充皮膚所需的礦物質。
 

係YOUTUBE睇到早前VICHY做了一個測試,將 2隻雞蛋,分別放進裝滿自來水及VICHY火山礦物溫泉水入面,6日之後,發現蘊含15種稀有礦物質的VICHY火山礦物溫泉水,能令雞蛋更加「強韌」,不至於一「擊」即碎。


我自己用咗大約 1星期,感覺早上起床無咁多面油,可能是因為補水度足夠,而且皮膚都比之前有光澤,泛紅問題都有改善,日本返嚟之後出個幾粒暗瘡都平伏返啦﹗


(產品由 SHE.COM提供) 

VICHY 

大家 LIKE 咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...