2016年8月10日 星期三

小丸子生病記「第一次照X-Ray」

其實有時老人家講啲野真是唔到你唔信,老人家成日叫小朋友唔好亂講野,尤其係唔好既野!話說大頭妹係日本返來冇耐就開始病,其實都唔知叫唔叫病,成個星期都37.5度,又唔到38度,搞到我又唔知比退燒藥佢食好定唔好,最後都是睇醫生。

小丸子一見到何醫生就話好開心,好鍾意睇醫生,之後...過幾日就病咗,其實呢年2個囡都好少病,但每次小丸子一病都好大鑊,佢一發燒就起碼39-40度,好得人驚。唉...最後燒咗 3日先退燒,仲照咗人生第一次 X-Ray﹗

第一日,好少見到小丸子好似『蛋黃哥』咁訓係度,佢永遠都無時停。

第二日樣都變埋...

第三日...好慘啊

食都食唔到...半夜退咗少少燒就叫肚餓,食咗半塊面包。

第四日...不停訓...

最後都是要食抗生素,仲照咗第一次 X-Ray,因為醫生話怕佢肺炎,照完個肺好靚仔,但有啲胃氣,醫生話應該是支氣管炎,食完一日抗生素就退燒了。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...