2016年9月5日 星期一

「緊.潤.彈」Olay Super Cream












其實唔洗我講,大家都知,女人到咗 3字頭,膠原就會開始流失,皮膚開始缺乏彈性,皺紋都會搵上門﹗好似我生完大頭妹小丸子,啲膠原比晒佢地,成日覺得自己都算 keep 得唔錯,但睇返自己幾年前的相,都真是無得呃人﹗

一直想試 OLAY Super Cream,聽聞效果比美售價千元的面霜﹗哈哈﹗不過其實我都未用過千元面霜呀﹗真是唔捨得﹗ 但到底 OLAY Super Cream 有幾 super?﹗

原來 OLAY Super Cream 加入咗比黃金更矜貴的 Penta Peptide,蘊含高濃度胺基酸,胺基酸能夠有效而溫和咁促進膠原蛋白自我增生,從而撫平皺紋,緊緻輪廓。另外,仲加入維他命B3,具有細滑明淨肌膚的作用,促進細胞新陳代謝,抑斑淡印、細緻毛孔。

嘩嘩嘩﹗一次過幫助促進膠原蛋白自我增生,賦彈性、淡皺紋、緊輪廓﹑淡斑印﹑細毛孔﹗真是一定要試下啦﹗

起初試的時候覺得都幾 "厚身",唔會係好水份個種,本身都怕會笠,不過用上面又唔會覺得笠,反而有一個好高 "密度" 的感覺﹗






建議用法:每次取適量產品均勻塗抹於臉部及頸部,輕柔按摩有助吸收。記得搽埋頸,我成日都唔記得呢!



































左手係用咗 OLAY SUPER CREAM,會見到較有光澤。

用完上妝都完全唔會覺得笠,效果仲幾貼。

(產品由 OLAY 提供)

岩岩比我見到依家網上仲有試用裝登記呀﹗有興趣試的都可以去登記試下﹗

建議零售價:HKD 239.9 (50g)  
銷售點:萬寧及屈臣氏等有售


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...