2016年10月3日 星期一

大頭小丸暑期班

 

眨下眼就放完暑假,係時候幫暑假做個總結﹗今年暑假一開始就去旅行,之後無再報幼稚園的暑期班,亦無幫大頭妹報升小預備班,本來想報啲『非學術的』比佢地 2個輕鬆下,洗甩我 "怪獸家長" 之名﹗呵呵呵...點知...重手咗...報下報下報多咗﹗然後好似仲忙過上幼稚園的暑期班﹗

首先講下大頭妹啦﹗佢學術班就上開 Jolly Kingdom 的 Reading and Comprehension 班﹑Kumon 中文﹑非學術就有鋼琴﹑芭蕾舞﹑畫畫。暑假畫畫班就暫停,我就幫佢報咗非洲鼓﹑紙黏土﹑小司儀,之前無工人姐姐時停咗既數學,今個暑假都開始返數學。

屋企樓下小童群益會的非洲鼓班﹗好似 $600/6堂,每堂 1小時,都幾抵玩。我唔知點解近年非洲鼓成為 "怪獸指標",可能是多得之前一個家長 (個仔入喇沙好開心接受訪問個個呢,依家可能多得埋我),其實我覺得非洲鼓都幾岩小朋友玩,一班小朋友一齊上,再一齊合奏,學下拍子。講怪獸遠遠及唔上鋼琴,返屋企又唔洗練習,完全無壓力﹗

最後一堂有得觀課﹗


紙黏土班都是小童群益會,$350/5堂,超級抵玩,其實都是平時畫畫班的老師教, 不過佢係成個星期直落咁上,一次過上星期一至五。

我覺得大頭妹都整得唔錯,起碼樣樣野都認得出係咩﹗



今次新嘗試『小司儀』班,其實主要是想大頭妹上,因為佢一向表達能力都一般,要做 presentation 就更難,加上怕羞,所以 presentation skill 成為今個暑假的重點訓練項目﹗大家真是唔好睇小依家小學,幼稚園老師話上小學就會有好多 group project﹗


數學之前上 Math Concept,以為 eye level都是同類,點知原來 eye level 多好多功課,我起初轉去 eye level,只是因為同時間,阿妹可以一齊上英文,好彩上咗幾多星期之後,都叫適應咗,我打算睇下小學的進度,再決定繼唔繼續,其實都唔係一定要上。

原來...依家小學一年級已經計啲咁難的數?﹗

暑假唔少得有平時都有上的芭蕾舞,今個暑假參加咗一個比賽,加一次芭蕾舞學校的匯演。

至於小丸子,佢平時就只有芭蕾舞﹑畫畫,佢本身無上開學術班,所以大頭妹成日問點解妹妹咁得閒,依家比佢開始上 Eye Level 英文,另外都報咗小司儀﹑非洲鼓﹑鋼琴﹗ 

觀課當日見佢都打得唔錯﹗
 

係大頭妹幫我影的,我話影得好過爸爸﹗
 

其實基本上小丸子口才唔錯,所以好多人錯覺以為佢好醒 (佢其實仲係文盲),佢應該唔洗上小司儀,不過阿旺話還掂家姐上開又比佢一齊上,我無接過佢地放學,所以唔係好知佢地上堂係點,聽工人姐姐講,老師落堂其實會講下小朋友上堂的表現。
 


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...