2016年10月25日 星期二

大頭妹上烹飪班【Candace媽媽親子烹飪班】


2016年 10月 22日 (星期六)

今日帶大頭妹上 Candace媽媽係煤氣中心的親子烹飪班,其實未有小朋友之前,我定期都有上烹飪班架,除咗可以增進廚藝,其實我覺得對我自己改善偏食都有幫助,我以前真是好多野都唔食,自己要開始煮之後,先有改善,自己煮完唔係唔食嘛?﹗見大頭妹同我一樣,都是一個偏食的小朋友,所以就帶佢上下烹飪班囉﹗

我事前其實唔知道,原來烹飪班是親子形式,但是以小朋友為主,即是小朋友先係煮個個,大人只是負責佢地煮食過程中的安全,例如要炸野就大人炸,其他步驟都是要小朋友自己完全,大頭妹聽完之後,即刻話覺得好擔心,佢平時最多都是整啫哩﹑煎下雞蛋﹗

今日要煮 3樣野,第一樣竟然是 "炸蛋" ,平時我都唔會整,太多步驟,哈哈哈,今日有機會試下﹗

有得攪豬肉,小朋友就最開心啦﹗

用豬肉包蛋的步驟是大人做的,之後小朋友只是將佢地沾上麵粉,再沾雞蛋,最後沾上麵包糠就可以了﹗完全是 messy play﹗出街外玩就好了﹗

一個營養均衡的餐盒,有肉就一定有菜啦﹗

炒菜都要小朋友自己做架﹗

好快就煮完 2樣啦﹗

今次的主角...當然就是細菌小子壽司啦﹗

壽司都是平時的方法做。


做完就裝飾啦﹗小朋友就最開心啦﹗

學識咗啲步驟,就唔係好難﹗

登登,大部份都是大頭妹整架﹗其實剪紫菜時,第一條是我自己剪,剪完即時就響起幼稚園班主任把聲,佢話見大頭妹剪紙比較差,我同佢講我唔比佢用剪刀,佢叫我要多啲比大頭妹剪下野,其實小朋友好叻,唔會咁易剪到自己,所以第 2條開始,我就比佢自己剪,其實佢係做到,只不過我成日無放手﹗(我個飯盒太細,所以排得唔夠靚﹗)
 
以下都是 Candace媽媽的 facebook的相,是 9-10月的班,原本想上多拉a夢,不過好早就 full 咗﹗




今次發現親子烹飪班真是一個好好的親子時間,無壓力輕輕鬆鬆,今個星期六大頭妹學校旅行,佢已經話要整細菌小子壽司帶去旅行啦﹗哈哈...希望我朝早起到身啦﹗

大家 like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...