2016年10月28日 星期五

小丸子K2 觀課日@20161026



2016年10月26日 (星期四)

今日是小丸子幼稚園一年一度的觀課日,我當然就請了半日假去參加啦﹗除咗可以了解一下小丸子上堂的情況,亦都可以更加了解學校的課程。

今日先知原來佢地每日返學都好忙,一早集會,唱下歌,做少少體操,仲會祈禱,之後就入課室。入課室之後第一件事是教當日要做的功課,佢地 K2暫時是一日 2本功課,中文 + 數學/英文 (每樣的份量很少)。今日觀課遇上佢地做實驗,所以見唔到佢地真是上堂的情況,不過就可以同小丸子一齊做實驗啦,佢地用試紙測試一下不同飲品的糖份,估唔到原來學校係咁活動教學。

之後就是英文/ 普通話/ 宗教科的課堂,今日是宗教科。

最後就是『自選時間』,佢地每日會有大約半小時自選時間,去不同的學習角分組學習,例如: 語文區有普通話/ 英文老師教 ORAL,美藝區畫下畫,教具區玩下玩貝,仲有電腦區...成 10個區...我都唔記得咁多﹗呢個時間亦都要做埋堂課架,起返字頭,返屋企再做功課。我見啲小朋友不停係唔同的學習區出出入入,真是好忙架﹗(上年班主任就是話小丸子次次都要等到最後先做功課囉...玩到 LAST MINUTES...叫佢幾次名...先會過去做功課)

完咗自選時間,就會係分享時間,每 2個小朋友一組講下自己玩咗咩,之後老師再會揀小朋友行出嚟分享自己玩咗咩,訓練佢地表達能力。

最最最後當然唔少得茶點時間啦﹗每日的流程大約就是咁﹗佢地食茶點,學校都安排家長聽下今年 K2的課程﹗今日觀課之後,我發現原來小丸子上堂都幾乖﹗雖然佢就好動少少,人地行佢就跳,但我見佢好知流程,亦都會乖乖排隊,明顯比上年都進步了﹗
 
完咗就接返小朋友,我地同同學去食 TEA,食完 TEA 再接家姐﹗


今日先發現原來坐校巴好快﹗我接完大頭妹放學是 5:45,之後等的士 (都等咗一陣),返到屋企都 6:15,平時佢都是大約 6:25 - 6:30 落校車﹗2個話想食壽司,我以為去 AEON 食話好,佢地帶咗我去元氣囉﹗﹗﹗


食完壽司再去 AEON玩一陣先返屋企,今日家姐默完英文,下星期先默中文,可以去玩一陣,不過其實我未知佢多唔多功課。

本來想拍片,不過驚放咗出嚟,第時 MOLLY FANTASY...BLACKLIST我地...HAHAHAH...小丸子真是超暴力﹗


大家 like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...