2016年11月25日 星期五

大頭妹甩第一隻門牙@20161116

2016年 11月 16日 (星期三)

哈哈﹗咁有紀念價值的一日,一定要記低佢啦﹗等咗好耐,大頭妹隻門牙終於都甩啦﹗第一隻甩既係左下的門牙﹗鬆咗好耐架啦,不過我唔敢自己搞佢,等佢自然甩,橫掂無頂住後面隻牙。

星期三放學的時候,大頭妹一落校車就同我講,佢隻牙甩咗啦﹗上最後一堂時甩,冇痛,不過有少少血,之後佢用手巾仔包住隻牙,放入筆袋﹗個傻妹跟返學校課文 (第10課: 第一次換牙)去做,之後我話帶佢去 AEON 食壽司,再去買返個玻璃樽放返佢的乳齒,時間真是岩岩好,岩岩就是今個星期教呢一課,佢就甩牙啦﹗

甩第一隻啦﹗

佢自己揀咗個勁大的樽去放...又是要跟返書囉﹗同埋佢話要比 TOOTH FAIRY放金幣喎﹗
(隻牙...細到見都見唔到...白白地色個隻就係啦)

佢第二朝好緊張去睇下隻牙,見到隻牙仲係度,即刻好緊張,問我點解 TOOTH FAIRY仲未拎走佢隻牙,係唔係 TOOTH FAIRY 唔識開個樽?﹗又未比金幣佢?﹗吓...咁認真既咩?﹗咁我係唔係要去買啲金幣放入去?哈哈哈﹗大家會點處理小朋友的乳齒架?﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...