2016年11月16日 星期三

不經不覺長大了【大頭妹 6歲半】



大頭妹升上小學之後,好似忽然間大個咗好多﹗其實一直好多人都話大頭妹諗野好成熟,我又唔係特別覺得,作為媽媽,自己的小朋友,永遠都是小朋友,何況大頭妹其實都是得 6歲半,是真正的小朋友。

最近同佢傾計,覺得佢啲諗法好得意,所以又想寫低佢,大個比佢自己睇返﹗

事件 1: 100分先有獎勵
話說我個人就好鍾意買野,但其實大頭妹反而好少叫我買野,有日 AEON 森林家族做 85折,我就幫佢添置下家私啦﹗一次過買了廚房﹑廁所﹑小朋友床﹗

我 (同大頭姨姨講): 唉吔,蠢咗,唔應該一次過送比佢地,應該等默書100分先送,等佢有啲動力溫習。
大 (坐我前面做梗功課): 你咁樣係唔岩架﹗唔通我攞 80分,你就唔惜我,要攞 100分先惜我咩?﹗
我: ... (腦海中響起 K.O. YOU WIN﹗)

事件 2: 求學不是求分數
上小學同幼稚園時最大分別,就是要面對分數,大頭妹學校功課唔算多,不過小測﹑默書﹑評估/ 堂課都唔少,所以成日都要面對分數,每次派卷之後我就會問下佢幾分?﹗
我: 今日默書幾多分呀?
大: 你唔好成日問我幾多分啦﹗老師話求學不是求分數﹗
我: 下,咁我都要知架...我都要簽名架嘛...﹗(哼)
其實我都好欣賞佢求學不是求分數的態度,起碼唔好比太大壓力自己先啦﹗


第一次自己參加學校的旅行,無爸爸媽媽的陪伴。佢仲唔比我參加家長義工,佢話家長義工是要照顧全部小朋友,唔可以只是睇住佢一個﹗

發現自己前面的門牙開始鬆,要開始換牙了﹗

參加學校的中國舞班,有同學一齊上堂,玩得特別開心﹗

其實大頭妹一向都好有自己思想,好多事都非黑即白,唔係咁容易改變佢想法,幸好是佢是一個心地善良﹑有正義感﹑講求公平的小朋友﹗有時我都覺得佢的諗法好得意,好似佢床有好多公仔陪佢訓覺,佢會每日轉下佢地的位置,佢話咁先係公平,佢話妹妹長期都是攬一隻 TEDDY 的做法是唔公平,因為每一隻公仔都要愛。平時好怕羞的佢,遇到唔岩的事都會出聲,好似試過去公園,有小朋友用飲水機的水洗玩具,佢就行去同小朋友的媽媽講唔可以咁做,又試過有小朋友話自己拎咗地鐵張單程飛,佢又走埋去叫人要還返比地鐵,所以我同佢去公園,成日都驚會比人打﹗哈哈哈﹗但另一方面又好奇怪,人地蝦佢,佢又永遠都唔敢出聲?﹗我都唔明白點解﹗ 希望佢面對自己的不公平都可以勇敢啲啦!

大家 Like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...