2016年11月8日 星期二

一湊二的星期日

2016年10月23日(星期日)

星期日無工人姐姐,阿旺又要返工,得返我一個一湊二,其實真是好考我的 EQ,所以有時都會同自己講,對工人姐姐都唔好咁高要求,人家收你不到 $5000,要對足 2隻『怪物』?﹗『公主』?﹗一個早上,其實都相當唔容易﹗呵呵呵﹗如果是 2個大頭妹,可能會輕鬆啲,但有時佢都會幾情緒化,小丸子就扭計大王,尤其是扭食,想食食唔到一樣野,佢係唔會擺休,諗下都覺得好恐怖﹗

一早起身 3個一齊煮早餐,自己煮自己個份,玩得好開心,小朋友最鍾意打雞蛋﹗

我唔知我係咪真是太惡,小丸子飲完一啖蘋果汁咳,即刻偏咀,驚我唔比佢飲。

食完早餐就去上芭蕾舞﹗今日小丸子話要紮 2條,佢話佢大個啦喎﹗

跳完舞食個包,再去圖書館玩,成日想星期日同佢地去下圖書館,大頭妹話老師叫佢地要多啲去圖書館睇書,仲要我買本筆記簿比佢寫低睇過的書名。


小丸子話自己好熱,但堅持要著成咁去圖書館...我諗佢真是要去圖書館睇下時裝雜誌﹗

去完圖書館,去食麥當奴﹗

叫咗一個麥樂雞餐,我話一人 2件麥樂雞,小丸子即刻問大頭妹可唔可以只食 1件,比多 1件佢,因為佢食 2件唔夠飽喎﹗

成日 "侯" 住家姐啲食物,每日家姐放學,就去摷家姐個餐盒,睇下家姐有冇食剩,問家姐可唔可以食,唔知以為我虐兒?﹗比佢激死﹗

自湊一日無鬧過人,無發脾氣的話,我就已經覺得自己好叻架啦,真是要向所有全職媽媽致敬﹗

大家 Like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...