2016年11月7日 星期一

小丸子的閱讀進度 (K2- 4歲半)



呀﹗其實好耐無寫下 2個女的成長,更加未寫過小丸子的閱讀進度,因為佢根本唔識字﹗

相比起大頭妹,唔知係唔係同小丸子伴讀的時間唔夠,一或是小丸子沒有上 PHONICS,一或是大家強弱項唔同,佢到依家仍然是中英文字都認唔到。其實之前都真是有少少擔心,我有諗過佢會唔會係有讀寫障礙,但見佢又已經默寫到大階的 A-Z,細階就好似未識晒,我無特別教佢,佢鍾意自己坐埋一邊寫字,佢去餐廳都鍾意攞張紙自己寫下 A-Z,我先知佢識,有時真是覺得自己花太少時間比小丸子﹗

大頭妹 k1的時侯,已經可以自己睇簡單的英文書,所以到佢 k3我淘 ort 時,我是由 stage 3開始買,以為都可以比小丸子睇埋,大頭妹一睇都睇 stage 3,但是見小丸子好似睇得好吃力,其實佢都每晚訓前都睇 3本書,中英文都會睇,就是唔識字,所以最近就去圖書館借返 stage 1-2的比佢睇﹗

ort stage 1

得 3隻字,不過都唔係話掌握得好好﹗

ort stage 2

一頁一句,其實小丸子都是看圖睇故事的多﹗

今年真是要慢慢幫小丸子,大頭妹今年上小一,其實小丸子好多野都比我跟甩晒,成日比老師寫手冊,我真是要再慢慢平衡返 2個的時間了﹗

大家 like咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...