2016年12月7日 星期三

拍拖15週年晚飯【品越越式料理】

2016年 11月 19日

嘩﹗原來我同阿旺眨下眼就一齊咗 15年,今年拍拖週年正日都無慶祝,阿旺要返學,今日出街食飯,其實都唔係慶祝,只是星期日無人煮飯先出街食,順便當慶祝咋,老夫老妻...係咁上下架啦﹗

【品越越式料理】開咗好幾個月都未試過,望過下餐牌,覺得價錢算中上,一般越南野都唔貴嘛,咁呢度一碗湯河都要 $7x,我覺得貴架啦﹗樓上越盞都是 $3-4x,所以我岩岩發現越盞已經執咗囉﹗吉野家又執咗﹗真是想食平少少,就得返大家樂同 MX﹗

品越湯河 $76,有齊雞絲﹑生牛肉﹑牛展,湯底的味道都不錯,有沒有味精就不知道了﹗份量都可以,不算小,最少小丸子都吃了 2碗仔﹗

牛柳粒紅飯 $118,吃越南菜我最喜歡吃『紅飯』,不過多年來都是最喜歡『小巴黎』的,可能是『細個的味道』最好味,小時候唔多出街食飯,出街食好似特別好味﹗這裡的紅飯,我覺得不夠乾身,牛柳粒又加入青紅椒炒,吃的時候有點似『豉椒炒蜆味』,麻麻地﹗

芒果軟殼蟹米子卷 $72,唔係幾夠味,冇芒果味又冇軟殼蟹味﹗

阿旺點了薄荷青檸梳打,我點了芒果沙冰。


哈哈...為食丸咩都話要試...佢話好酸﹗

我個杯芒果沙冰,佢就飲到停唔到口﹗

【品越越式料理】

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...