2017年1月11日 星期三

大頭妹小一第一張成績表

剛剛的星期六是大頭妹小一第一次家長日,收到大頭妹小一第一張成績表﹗其實沒有意外,亦沒有驚喜,因為考試之後一星期,已經知道分數了,今次只是去拿成績表,班主任講下大頭妹在學校的表現﹗

先講成績,英數2科 9字頭,中常 8字頭,我地學校成績表會出中位數,但唔會出名次,英文科就是 4科之中最好,中文科在中位數以下,老師叫要多花時間在中文,多看中文故事書﹗其實我自己對佢中文科成績已經滿意,自己知自己個女的中文水平,唯有再比心機啦﹗平均分力保 9字頭,老師話考得不錯,但同時都話小一其實好多人都 90分以上﹗對吖﹗小一應該是 4科都 9字嘛?﹗我自己細個是囉﹗哈哈﹗即是要繼續努力啦﹗不過都唔抱太大希望﹗而且漫漫長路,前面仲有好多考試,不需要急在一時。對對對,我同自己講,洗自己腦﹗

老師對大頭妹的評語一如以往,都是上堂好乖 (操行有 A-),不過希望她可以多回答問題﹑多舉手 (學習態度 B+)。老師同大頭妹講希望佢可以多舉手,下次以學習態度 A- 為目標﹗唉﹗由 K2 聽到依家,每個老師的評語都一樣。老師話大頭妹假期後好似比較 "遊雲",其實我自己都發現到,可能聖誕節玩得太多,又夜訓,都是時間收拾心情了,最近叫她做功課,好似好難專心,上堂抄手冊又抄唔足,明明開學的時候就做得好好,最近仲欠了 2次功課,明明已經做好帶了回校,完全唔明白點解會欠交。最慘大頭妹自己亦唔覺得是一回事,我估老師都好仁慈﹗我細個帶漏剪刀都喊,走去廁所祈禱,希望老師今日上堂不要用剪刀,如果欠帶功課,直頭想 SICK LEAVE 返屋企﹗

上了小學,不方便 post 學校相,post 返預備新年的靚衫衫﹗


小丸子千辛萬苦...去櫃桶找 "皇冠",以為是什麼皇冠...呵呵呵﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...