2017年2月14日 星期二

靚媽日記@Jan 2017

又好耐都無寫過我的『靚媽日記』,其實我最近都乖呀,日日都化個靚妝先返工,不過就唔係成日都有影相做記錄,化來化去都係差不多﹗總之就是有化比冇化好啦﹗哈哈哈﹗

1月份的記錄,當然就唔少得新年的新衫啦﹗其實生完 2個女之後,都好少買靚衫比自己,近年真是越來越少,不過新年就點都要買返少少既,買了 2件露肩的冷衫,粉紫同粉藍,2個色望落都好舒服﹗

另外,今個月試咗新的護膚品,覺得效果都唔錯﹗



Eucerin 透明質酸緊緻充盈系列,產品加入比一般透明質酸分子微細達 40倍的透明質酸分子,賣點是 『即使毋須注射亦能深層滲透肌底』,令肌膚更易吸收,達至長效保濕、持續抗皺。 Eucerin 獨有的3D Level抗皺技術,以大分子透明質酸滲入表皮層撫平乾紋,而小分子透明質酸則直達肌底皺紋根源令肌膚恢復平滑緊緻,加上活性成分 Glycine Saponin 更有助於細胞透明質酸的再生,從根源減少皺紋的產生。

呵呵呵,雖然我無咩皺紋的問題,不過等到有皺紋先做抗皺,就已經太遲架啦﹗出咗皺紋就真是要做好多野先可以補救,所以一定要防患未然﹗我用咗大約 3星期,感覺最大的較果是 firming,真是有收緊的作用,保濕度都足夠﹗於日霜前使用,幫助後續上妝持久貼服於晚霜前使用,為肌膚於晚間深層保濕。

透明質酸緊緻充盈精華素 (6 x 5ml),我自己一支都可以用到 5日,一盒就大約是一個月少量瓶裝,確保產品新鮮衛生。


另外都試了日霜,平時用開乳液狀,冬天天氣比較乾燥,可以轉用cream狀的,佢好杰身,感覺就是密度好高,不過用完唔會覺得油,之後再上妝都好貼。連老公都好鍾意用,佢平時唔會用我啲防曬乳液,佢話用完皮膚好似會白咗,呢款 cream 狀,用完就無色,仲有保濕同 firming 的效果﹗


LOOK 1: 粉紫色樽領連身冷裙,專登梳起馬尾,等個領位明顯啲,用埋紫色眼影,不過影完相,仲要用埋美顏相機,其實就唔係好出,同平時就是唔同啦﹗ 
 


LOOK 2: 呢日無特別,只是好用心機咁畫條眼線,所以要影底﹗

LOOK 3: 粉藍色露肩薄冷衫,近年都好愛呢類 BABY BLUE的顏色,少咗買粉紅﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...