2017年3月14日 星期二

茶木@20170310


2017年3月10日(星期五)

今日去剪髮,對上一次剪髮已經是11定12月,開始頂唔順個頭,剪完髮返到屋企樓下已經9:00幾,想不到吃什麼,阿旺提議食茶木,都好喎!開了幾個月,經常都要排隊,所以都未有機會試過!結果9:30去到都要排隊入,然後9:45就last order,10:30就關門。

以為茶木是cafe style,食物選擇比我想像中多,點了牛肉麵、芒果沙冰、薄荷珍珠奶茶,黑糖芋圓。 本來想試試蚵仔煎,可惜已經賣完了!

牛肉麵 $75,連埋加一要 $80幾,味道是不錯,牛腩炆得好腍,又有少少紅蘿蔔和白蘿蔔,都炆得十分入味,麵夠彈牙,有點咬口,不過以這個價錢,我覺得算是交到功課,未算是超水準。

芒果沙冰 $36,入口好香,應該是用上台灣芒果,和平時泰國菜館的不同,加了cream感覺邪惡了一點。

阿旺點了薄荷珍珠奶茶 $31。

黑糖芋圓 $42,這個味道不錯,內容亦很豐富,有齊芋圓、珍珠、仙草、薏米、紅豆、蘆薈、士多啤梨,黑糖糖水還帶有點點薑的味道。

最後,有我的新髮型,漂亮嗎?其實沒有電曲,只是髮型師替我 set了頭髮﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...