2017年3月13日 星期一

小丸子上phonics



好似好少寫下小丸子的學習進度,其實小丸子 K2 11月,就開始學 phonics啦﹗都是去返大頭妹學 phonics 的 Jolly Kingdom,本來其實唔想再出北角,想搵下屋企附近的,上咗 3-4個月 eye level 的 sparks 課程,感覺自己好難跟,即是自己又要學過一套新野,所以都是跟返大頭妹上 jolly phonics,大頭妹仲可以幫我教下妹妹﹗

唔想大頭妹同小丸子一齊上堂,怕佢地會傾計,所以揀了另一個老師 Ms. Queenie,大頭妹是跟 Ms. Lena 的,做了評估,其實小丸子識晒 a - z 的 phonics sound,幼稚園有教,不過就唔識 blending,所以就變咗唔識拼字啦﹗當年大頭妹又無呢個問題架喎﹗所以老師就建議小丸子由雙音開始學,即是 Level 1 的 book 2,不過就要先上 4堂 blending﹗

現時上了 4-5個月,暫時仍然是英文文盲,都未係好掌握得到 blending,見佢主要係唔想做,依家同佢睇英文故事書,如果我是一邊做 blending一邊讀,佢睇完一本就話好攰﹗我做咋喎,我唔係要佢做喎,佢都話攰,可以一睇完一本就即訓著,萬試萬靈﹗

等上堂做少少靜態活動,油下顏色。佢問我可唔可以攞多一張比家姐,我真是好開心,一來見佢都惜家姐,二來見佢學識規矩,會問下我先拎多一張﹗

最近搬咗去和富中心,雖然行遠咗少少,不過就有得行商場,hohoho...仲要係正 $12店對面,今次真是...幣家伙﹗

最後,講個笑話比你地聽,最近 Ms. Queenie 原來請咗幾星期病假,唔知係唔係搬咗之後其實已經無做,轉咗個男老師,我之前唔知,都係老公帶,咁我老公個人一向無所謂啦,個日我接的時候,見到係男老師,仲要單對單教我女,我已經打個突,之後小丸子出嚟仲面青青好驚咁,然後拉我出學校出面,話有野同我講﹗我當時好驚...然後小丸子細細聲同我講...『我想大便﹗』,HAHAHAHAH...真是比佢嚇鬼死,諗返都覺得自己好低能﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...